Army_aa Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Hei. Jeg er interessert i hva dere tenker om disse grå m5 felgene på min (carbon)svarte e61, vil jeg angre? Tror selv de vil bli bli ganske kule, men hører gjerne fra ekspertene her . De er 20", 8.5 og 9.5. Lurer også på hvilken profil og bredde jeg bør ha på dekka. Håper noen vil dele sin mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 felgene er fine de, jeg personlig er ikke fan av mørke felger på mørk bil, går veldig fort i ett og ser relativt trist ut synes jeg. røde felger kan være utrolig fett om du tør og skille deg ut litt ! evt vanlig standard grå felger er jo heller ikke dumt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Tror ikke det blir så værst jeg. Skiller seg litt ut fra alle de som kjører vanlig sølvfargede M5-felger (og de er det jo en del av). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 felgene er fine de, jeg personlig er ikke fan av mørke felger på mørk bil, går veldig fort i ett og ser relativt trist ut synes jeg. røde felger kan være utrolig fett om du tør og skille deg ut litt ! evt vanlig standard grå felger er jo heller ikke dumt ! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå