handsome Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Hei! BMW'n har begynt å "lugge" litt på 1500/1700 omr. Uansett hastighet. Så har sett at dette mest sannsynlig skyldes "tett" innsug + egr. Noen som har hatt samme problem? Før jeg tar det ifra hverandre, så lurte jeg på om noen vet noe om Valvoline's produkter fungerer til å løse dette? http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=110010055 http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=110010037 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 De der produktene vil ikke hjelpe. Det som hjelper er vask og rens av innsug. Uansett så er det neppe der feilen er, høres mer ut som dieselfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Hva kan man bruke til å "vaske" med? Ja har bestilt filter, så får vi se.. Har sett Valvoline har EGR cleaner for å ta smuss og drit i EGR ventilen. Kan det fungere mon tro? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Diesel, parafin, rødsprit vil jeg tro. Samt en stor balje, å passende klær, en oppvask børste også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Takk Da prøver jeg! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Renset EGR og innsug + byttet dieselfilter. God som ny Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå