Thomas-320 Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Da ble det omsider en liten ny detalj på meg, valget falt for m-tech fanger, en sikker oppdatering, da det helt klart flere enn meg som har dette. Men vil vel si det får fram det litt mer sportslige i bilen. Så jeg og Lasseln heiv oss rundt etter jobb idag. Og fikk satt den sammen, ble ikke så mange bilder. Men ble ett par så jeg legger ut de Et før bilde Et fra gammle fangeren var skrudd av Ferdig montert Et kjappt bilde iforbifarten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Blei kanon tilslutt Thomas og Lasse gjør ting de ikke kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Blei kanon tilslutt Thomas og Lasse gjør ting de ikke kan True true men fikk det da til bare få tak i den overgangen til tåkelysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Synes dere er flinke jeg, haha Ble meget pent dette Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Replika? Hvor fra? Hvordan ble det med plasten bak fangeren til bremser, radiator osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Replika? Hvor fra? Hvordan ble det med plasten bak fangeren til bremser, radiator osv? Hvis man står og ser etter det, så treffer vel plasten til radiatoren halveis på gitteret på fangeren. men når bilen ikke står på noe form for bokk, gjekk eller høyde generelt. så er det ikke noe som ser veldig rart ut. Ikke noe jeg kommer til og ordne med i hvert fall. ble veldig fornøyd med hvordan resultate ble. plasten til bremsene treffer i kantene av åpningen i fangeren. så antar at den plasten inni har vel egentlig egen type plast for mtech fangere ? Jeg bestilte denne fra Parts24.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Ja det er jo egne luftekanaler både til bremser og radiator. La en i bestilling selv, så får vi se om det blir med eller uten org plast. Måtte du bytte til preface fester? Passformen var fin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Kan svare for Thomas. Må bytte til preface fester ja, disse koster 52,- per stk hos gsbildeler hvertfall, og passformen er over all forventning egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Synes dere er flinke jeg, haha Ble meget pent dette Thomas Tusen takk, Daniel Passformen var faktisk ikke så ille nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Ble bra dette Thomas ..Godt å se litt updates på e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Ble bra dette Thomas ..Godt å se litt updates på e46 Takk for det Christian gjorde seg det Gratulerer med oppgradert bilpark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 M-tech blir liksom ikke feil uansett det meget kledelig! Kanskje folie i tyske flag i rillene i nyrene hadde passet denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 M-tech blir liksom ikke feil uansett det meget kledelig! Kanskje folie i tyske flag i rillene i nyrene hadde passet denne? Hmm, det har jeg ikke tenkt på kanskje det hadde vært noe ja:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 sånn her, tenkte jeg på. http://www.bmwdecals.com/BMW_German_Gri ... ecals.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 sånn her, tenkte jeg på. http://www.bmwdecals.com/BMW_German_Gri ... ecals.html Hmmm, kanskje bestille et sånt sett:-) var kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå