XVAG Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Hei. Etter 12 år som VAG bruker har jeg satt meg bak rattet i en BMW igjen Det er en 08 525XD. Er kjempefornøyd med bilen men det er et lite men.. Bilen har fått ettermontert orginal M-Sport optikk. Alt minus bakfangeren pga eletrisk hengerfeste. Finnes det ingen mulighet til å tilpasse M-Sport fangeren bak sånn at jeg slipper å bygge om til vanlig avtagbart hengerfeste? Mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Det er ikke fysisk plass, så jeg tror nok dessverre det er vanskelig. Kanskje det hadde vært mulig med en annen type diffusor eller noe, men det er jo greit at det ser bra ut også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XVAG Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Ikke akkurat det svaret jeg ønsket. Men sånn er ståa. Får bli noen mnd med M-sport fremme og på sidene og Touring bak Liker det eletriske hengerfestet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Personlig synes jeg originalbakfangeren er vel så pen som M-tech-fangeren, så jeg hadde ikke sørget over det akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XVAG Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Jeg er litt enig med deg.. Linjene fra sideskjørtene passer fint med orginalbakfangeren. Tror nok jeg skal ha det sånn en stund og se Men takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå