sveigis Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Jeg skal til neste helg av å hente meg en 535i 92 mod (GLEDER MEG ) Denne trenger en omfattende service på motor og lignende. Tenkte da like gjerne og bytte alt av flytende væske,og jeg vet at dette med lufting ikke er like lett,så spørsmålet er:Kan noen er på dette forumet gi meg detaljert og ryddig forklaring på hvordan dette gjøres? Erfaringsmessig så har jeg ikke så gode erfaringer med dette og bmw(Da jeg hadde en e28 som kokte i hytt og gevær selv etter å ha byttet alt som skulle byttes i henhold til kjøling). Hadde derfor vært greit om noen kunne forklare dette slik at jeg kan nyte et godt bmw liv igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Åpne luftenippel på termostadhus, fyll vann til det renner ut. Skru igjen, start opp å la den bli varm og etterfølg om det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Så enkelt og så greit altså? Leste noe om jekke opp bilen /oppforbakke og lignende,men da tar jeg det enkleste først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Er så enkelt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå