SSM Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Ta deg ein tur til Bømlo, så finner vi på noe Min bil er ikke kjørbar for tiden men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Få ut noen interiørbilder å da:) men ser forøvrig veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Steike! Denne så skikkelig feit ut Synes normalt ikke at M3 i svart er noe greier, da formene forsvinner fort. Men denne kledde svart helt perfekt Kult at det ruller en M3 E30 nå i Haugesund, da de fleste andre ibyn står i garasjer til restaurering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Ta deg ein tur til Bømlo, så finner vi på noe Min bil er ikke kjørbar for tiden men.... Får gjøre det ja, kan gi deg en lyd vettu Steike! Denne så skikkelig feit ut Synes normalt ikke at M3 i svart er noe greier, da formene forsvinner fort. Men denne kledde svart helt perfekt Kult at det ruller en M3 E30 nå i Haugesund, da de fleste andre ibyn står i garasjer til restaurering... Tusen takk, hyggelig å høre fra en som jeg mener har en av de aller råeste E30 M3ene Var faktisk å snakka med en mekaniker på mekonomen her om dagen for skulle ha noe hjelp.... og da nevnte han deg Du bodde vist ikke så langt unna, hadde vært morro å kommet å tatt en titt Få ut noen interiørbilder å da:) men ser forøvrig veldig bra ut. Det skal jeg få ordna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 skal du ha M3en lenge i haugesund eller? hadde vert kjekt å få sett lit nermer på den før den blir vinterlagret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Grom M3, veldig pent Hvilke felger er det? Spec? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 skal du ha M3en lenge i haugesund eller? hadde vert kjekt å få sett lit nermer på den før den blir vinterlagret Skal ha den her til det blir vinterlagring, når jeg kjører den over igjen er jeg ikke helt sikker på... men vi har god tid til et møte Grom M3, veldig pent Hvilke felger er det? Spec? Hyggelig å høre OZ futura, lakkert i en VW grå farge. 3 toms kanter både foran og bak, 8.5 foran og 9.5 bak... ET husker jeg ikke helt, men den er veldig lav noe rundt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Send meg en melding på telefonen, lurer på noe du kanskje kan vere interessert i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Send meg en melding på telefonen, lurer på noe du kanskje kan vere interessert i Send deg PM nå Larsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Var artigt med besøk igår, selv om jeg ikke fikk gjordt det jeg skulle! Kjekt å se en hel og pen M3 igjen Og behold bilen du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Sykt fin den bilen din! Var rå lyd i den også da du dro på ved Åkrafjorden for et par uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Var artigt med besøk igår, selv om jeg ikke fikk gjordt det jeg skulle! Kjekt å se en hel og pen M3 igjen Og behold bilen du! Var veldig hyggelig å komme besøk også, ikke minst få sett på råskinnet av M3 en din Fy som jeg gleder meg til å se denne da du får den sammen igjen, og ikke minst se hvor fært det går Har fått litt inspirasjon nå og må nok få kjøpt meg en S50B32 og satt inn og godkjenne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Sykt fin den bilen din! Var rå lyd i den også da du dro på ved Åkrafjorden for et par uker siden Takk, dere som var med i den bussen ? Lyden er det ikke noe å si på nei, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Ja, det stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Beholder du denne og får s50 i den og godkjent blir det jo skikkelig rått.. Tror du må beholde den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå