aeomholt Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Er det noen som har liggende luftbelger som passer til 99 528iAT? Holder til i Arendal men er villig til å kjøre et stykke for å hente. 90938081 om noen vil bli kvitt noe. Den venstre gikk i lufta i det vi skulle på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 teip det sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeomholt Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Prøvde noen runder med gaffatape, men det holdt desverre ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 GS bildeler har jo en avdeling i Sirevåg. Du skriver at du er villig til å kjøre "et stykke" hehe men uansett så kommer det opp på nettbutikken deres at de har på lager både til originalt understell og til M-Tech understell (Sportsunderstell) hvorvidt noen av disse befinner seg i Sirevåg vet jeg jo ikke eller om Sirevåg er i drøyeste laget å kjøre fra Arendal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeomholt Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Har sett det og er nok vel så kort å kjøre til Skien, omtrent enogenhalvtime. Finner jeg ikke hos de lokale huggepusherene så får jeg ta Chevyen med over 400k på telleren å handle nytt hos GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Får håpe det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeomholt Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Blei to nye belger hos BMW i Arendal, de hadde på lager billigere enn GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå