Gå til innhold

SLETT!!


kimtuurbo
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo, men sånn drittprat burde være en norm de fleste skjønner at de kan ta over PM. Det gjør faktisk at andre som leser det, lettere kan få et dårlig inntrykk av bil og pris, og få det for seg at de skal klare å prute seg til en hinsides lav pris.

Har fått ødelagt mine salgstråder gang på gang av sånne treskaller, og er dritt lei. Så fort man snakker til en som skal selge en bil, så må man ikke forvente at man kan være så frekk man vil, heller.

Takk for meg. Og ønsk meg lykke til på "treskallejakta"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men sånn drittprat burde være en norm de fleste skjønner at de kan ta over PM. Det gjør faktisk at andre som leser det, lettere kan få et dårlig inntrykk av bil og pris, og få det for seg at de skal klare å prute seg til en hinsides lav pris.

Har fått ødelagt mine salgstråder gang på gang av sånne treskaller, og er dritt lei. Så fort man snakker til en som skal selge en bil, så må man ikke forvente at man kan være så frekk man vil, heller.

Takk for meg. Og ønsk meg lykke til på "treskallejakta"!

Skjønner godt hva du mener! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men sånn drittprat burde være en norm de fleste skjønner at de kan ta over PM. Det gjør faktisk at andre som leser det, lettere kan få et dårlig inntrykk av bil og pris, og få det for seg at de skal klare å prute seg til en hinsides lav pris.

Har fått ødelagt mine salgstråder gang på gang av sånne treskaller, og er dritt lei. Så fort man snakker til en som skal selge en bil, så må man ikke forvente at man kan være så frekk man vil, heller.

Takk for meg. Og ønsk meg lykke til på "treskallejakta"!

Beklager om jeg har virket nesevis både for deg og kimturbo :P Er kanskje litt for kritisk mot folk som selger ja... tar det til meg, anders ;) ha en fin dag ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hinsides lav pris? haha...

bil tjener man skjeldent penger på, så jeg skjønner at FoXxy prøver seg.. å være så overlegen å tro at bilen er verdt gull er bare frastøtende for folk som skal kjøpe.. for da ser de ikke poenget med å prøve engang.. min mening værtfall, uansett.. sikkert en fin bil ;) E36 325 coupe er drømmen min azz! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...