kimtuurbo Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 hinsides lav pris? haha...bil tjener man skjeldent penger på, så jeg skjønner at FoXxy prøver seg.. å være så overlegen å tro at bilen er verdt gull er bare frastøtende for folk som skal kjøpe.. for da ser de ikke poenget med å prøve engang.. min mening værtfall, uansett.. sikkert en fin bil E36 325 coupe er drømmen min azz! Jeg skjønner godt at folk prøver få biler billigst mulig. Hvem ville ikke det? Går for 65 nå i dag Syns ikke det er en dårlig pris for en orginal rimelig strøken 325 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Det høres absolutt ikke ut som en pris å klage på for en kjøper, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Det høres absolutt ikke ut som en pris å klage på for en kjøper, nei! Må bare spørre deg hva du vet om bilen siden det høres ut som du vet alt om den, og du vet nøyaktig hva den er verdt... høres ut som du hadde gitt 100 tusen for en bil som nettopp ble solgt for 55! Har du nettopp hatt bilen er det greit.. da kan du si hva faen du vil, men du vet ikke nok til å si om kjøper burde klage på prisen eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Dette er faen ikke en diskusjonstråd! Gi faen i og kommenter om det ikke er et bud eller et spørsmål relatert til bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Dette er faen ikke en diskusjonstråd! Gi faen i og kommenter om det ikke er et bud eller et spørsmål relatert til bilen... Fikk du solgt bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Han som skulle ha den, skulle plutselig ikke ha den alikevel Så nei Men jeg har god tid. Noe tidsbegrensing på hvor lenge budet ditt står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwEG Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 å prisen ble? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Det velger jeg ikke og røpe Siden folk er så ufattelig idioter til og dra opp gamle priser når dem skal selges senere. Men ble fornøyd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwEG Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 nice, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Gratulerer hvem er den heldige? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 håper du viste hvor skeiv den bilen er bakfra til kjøperen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 håper du viste hvor skeiv den bilen er bakfra til kjøperen? Jeg har ikke fått noe beskjed om at den er skjeiv! og når jeg såg på den så så den er faen ikke skjeiv ut heller. Har du ikke annet enn tull og bullshitt og komme med så kan du se til helvette og holde kjeft! Denne tråden er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Sier d bare som d er.. så d veldig godt på vingen.. d bakhjørne fekk værtfall ein kraftig smell i si tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg