kimtuurbo Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Sier d bare som d er.. så d veldig godt på vingen.. d bakhjørne fekk værtfall ein kraftig smell i si tid Jaha? Har ikke lagt merke til noe eller hørt noe om det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 hvem er den uheldige da? deepfreezegear? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Synes den så ganske rett ut på bildene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Synes den så ganske rett ut på bildene jeg Ja jeg syns den var rimelig rett jeg men. Ikke noe jeg la merke til hvertfall. Men som sakt så er den solgt og denne tråden er nå stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 På eine hjørne ligger vingen helt nedpå å på andre hjørne 1-2 cm klaring.. åsså er d noe rart me hjulbuen Godt noen fiksa opp denne bilen. Hadde et hardt liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 På eine hjørne ligger vingen helt nedpå å på andre hjørne 1-2 cm klaring.. åsså er d noe rart me hjulbuenGodt noen fiksa opp denne bilen. Hadde et hardt liv Fortell. Få høre bilens livshistorie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 kan jo hende vingen var skjeiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 På eine hjørne ligger vingen helt nedpå å på andre hjørne 1-2 cm klaring.. åsså er d noe rart me hjulbuenGodt noen fiksa opp denne bilen. Hadde et hardt liv Tenk å være så kjøtthue da. Kan være at kjøper er kjempefornøyd med bilen, men begynner å bli usikker på om han har gjort et bra kjøp eller ikke. Hva er vitsen? Hva har du igjen for å kommentere slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg