Gå til innhold

Gruppekjøp på BC Racing coilovers.


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

Gruppekjøp Coilovere fra BC racing.

Jeg har tenkt å kjøpe coilovere til min e28 banebil og snakket med han som tar inn BC racing coilovere (bcracing.no)

Han sier om jeg får med 4 stykker til og bestiller, skal vi få en skikkelig god pris. Forhåndsbetaling som gjelder (paypal)

Webshoppen er helt ny og under utvikling og ikke offesielt åpnet enda, men det er mulig å gå inn og se på flere bmw modeller.

BC racing er stort i USA, spesielt innenfor drifting. Har sett på noen av modellene og det virker som kvalitet er mye høyere enn de typiske merkene.

Joacim Flatby Nielsen som kjører drifting med e30 testa disse på sin nye banebil nå i helga på Gatebil, og er strålende fornøyd.

De kan bestilles med alle fjærstivheter, så de settes opp til akkurat ditt bruk.

Noen eksempler:

BC Racing BR serien Coiloverkit:

E30 (51mm eller 45mm) Sveisekitt, seperat fjær og demper, justerbar camber forran: 8500.

E30 (51mm eller 45mm) Sveisekitt, justerbar camber forran ”ekte coilover bak”, krever modifisering og forsterkning av fjærtårn. 9500.

E36 Seperat fjær og demper justerbar camber forran: 8500

E36 justerbar camber forran ”ekte coilover bak”, krever modifisering og forsterkning av fjærtårn: 9500

(legg til 1000kr for caster og camber justerbare topplagre)

E34 Sveisekitt, ny utviklet modell: 8500

E38: Med camber justering forran: 9000

Skaffer til mange modeller, send meg PM med spørmål om hva du er ute etter.

Ingen penger må selvfølgelig betales inn før vi gjør en felles bestilling. Er selvfølgelig også med kvittering og garanti igjennom firma, som om du skulle bestilt de selv i norsk web butikk.

Håper vi kan sende bestillingen 7 august.

Alle priser er inkludert moms og fri frakt hjem til deg ☺

Ingen av disse settene er tuv godkjente.

e34bcracing.jpg

Denofa kjører med BC racing coilovere på sin e36 i Forumla Drift i USA :)

e36bcracing.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg betalte kun 7700kr (1041 euro) for et sett sandblåst, sveisa og lakkert til E34. 30 trinns hardhets justering på dempere, Camberplater foran. Trengte heller ikke sende inn noe fjærben + siiiiinnsyk god service hos de jeg kjøpte hos

Kan også si det er sinnsykt gode coilovere, bra byggekvalitet og gode justeringsskruer. Stor forskjell fra hardest til mykest på demperne.

http://www.adparts.lv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du kjøper i norge eller usa er ett fett for garanti er det der oxo bare at du må sende tilbake dit hvis det er noe så ellers er det lite forandring sånn sett. så litt rundt på nett å veldig bra kritikker dem har en del sett som er tuv godkjent oxo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du kjøper i norge eller usa er ett fett for garanti er det der oxo bare at du må sende tilbake dit hvis det er noe så ellers er det lite forandring sånn sett. så litt rundt på nett å veldig bra kritikker dem har en del sett som er tuv godkjent oxo.

Ved kjøp fra norge har man både 14 dagers angrerett og reklamasjonsrett, så man stiller sterkere sånn sett hvis noe skulle bli ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...