Rasperformance Skrevet Juli 21, 2012 Skrevet Juli 21, 2012 ”ekte coilover bak”, krever modifisering og forsterkning av fjærtårn.. kor mye e d snakk om hr?
joachim sørlie Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Skrevet Juli 21, 2012 At du dempern subber, så må lage nye hull 1cm utover, går kjapt og er absolutt verdt det
joachim sørlie Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Skrevet Juli 24, 2012 Noen som har for mye feriepenger og lyst på lav bil?
Yngvejos Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 At du dempern subber, så må lage nye hull 1cm utover, går kjapt og er absolutt verdt det Det bør vel også kombineres med litt ekstra stål og gjerne bur, da sportsdempere river hull i de originale tårnene uten at bilens vekt hviler på dem.
Vegardb17 Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Bror min kjører på et slikt sett. Det er sinnsykt stivt etter min meining! På det stiveste da selvfølgelig Det er stor forskjell på mykest og stivest! Veldig stor forskjell, på det mykeste minner bilen om sånn typisk E39 med m sport understell og på det hardeste er det knapt bevegelse sykt morsomt på det hardeste
KennethW Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Flott tiltak! Her tror jeg det kan være mye Bang for the buck! Synd det der med finans... ellers hadde jeg handla et sett
joachim sørlie Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Skrevet Juli 24, 2012 At du dempern subber, så må lage nye hull 1cm utover, går kjapt og er absolutt verdt det Det bør vel også kombineres med litt ekstra stål og gjerne bur, da sportsdempere river hull i de originale tårnene uten at bilens vekt hviler på dem. Ja, man sveiser og forsterker litt, kan godt sende meg en PM for de so har 3 serie så kan jeg forklare bedre der med bilder osv når jeg er på dataen og ikke mobilen Men hadde vært flott om noen ble med snart så vi kanskje får bestilt
HypeTraxX Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Bror min kjører på et slikt sett. Det er sinnsykt stivt etter min meining! På det stiveste da selvfølgelig Det er stor forskjell på mykest og stivest! Veldig stor forskjell, på det mykeste minner bilen om sånn typisk E39 med m sport understell og på det hardeste er det knapt bevegelse sykt morsomt på det hardeste Vi kjører bare på det stiveste vi, hehe! Jeg har kjøpt meg K-Sport sitt nye Drifte coilover kit til E30 nå, ellers hadde jeg blitt med på gruppe kjøp her!
joachim sørlie Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 Dumt, for det er forskjell på k-sport og det merke her
handsome Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Hva er skikkelig god pris? Og hva må gjøres på e36 sedan M3 3,2 for å få det på? Hvor mye senker det? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
joachim sørlie Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 Det står på første side, 8500 dette senker mye, fant bilde av e36 på siden dems da skjermen lå på felgkanten, og da var justeringa i
handsome Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Men hva må gjøres? Bilder? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
joachim sørlie Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 Skal du ha vanelig vepsbolfjær så er det bare og montere. Skal du ha fjærbein bak og må du forsterke litt.. Jeg har ikke noe bilder nå, fordi jeg er på ferie uten data, men kan se hva jeg får ordna hvis du er innterisert
handsome Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Ja, skal ha nye coilovere, og ser hva som finnes! Har tittet på k-sport sitt drift oppsett, men har hørt mye positivt om BC rundt om.. Er intr i det drift oppsettet hvor man må bygge om litt.. Men vil gjerne se noen bilder av hva som må gjøres og ferdig satt opp underifra og fra baggasjerom om du klarer å ordne det? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
joachim sørlie Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 Du må forsterke opp tårnet litt bak, det må du uansett på k-sport sitt og. Men jeg er litt usikker på e36, for på e30 måtte vi flytte hele dempern 1 cm utover fordi den subba i rammevangen, kanskje det ikke er nødvendig på e36. Det er ikke store jobben, banker bare til noen plater så du får forsterka litt, så borrer du bare to nye hull til dempern 1cm utover. Er gjort på noen timer, enkel jobb har desverre ikke noen bilder av det. Men hvis du vil kan du ringe meg om du lurer på noe mer! 97681968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå