E28Fredrik Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 slik bilen var da den ble hentet hos Sandven AS i bergen 6.Juli i år Dagen etter ble den levert hos Centrum bilpleie for soting av siderutene fremme, ett must da bilen er org. sotet frem til B-stolpen, fikk også montert 4300K xenon i sprederne samme dag Mandag 9.juli bestillte jeg felger hos Dekkspesialisten i Porsgrunn, ble lovet at de skulle være på plass senest onsdag, da jeg ikke hørte noe når onsdagen nesten var omme, tok jeg en telefon ned for å ettelyse hjula. men de hadde ikke kommet og ble lovet de Torsdag. da jeg var ferdig på jobb torsdag, satte jeg meg i bilen å kjørte mot skien i god tro om at de hadde kommet da, men ble møtt der nede med dårlig nytt! så måtte kjøre tomhendt hjem.. men fredag burde de jo ha vert på plass! de skulle jo tross alt bare fraktes fra lageret i oslo til butikken i porsgrunn. men da jeg ringte ned litt utpå dagen for å høre før jeg kjørte på ny bomtur nedover, hadde hjula fortsatt ikke kommet! arg! fikk seinere telefon fra dekkspesialisten, han hadde vert i kontakt med transportfirma, som viste seg å ha tatt ferie (!!!) men de garranterte at de skulle være på plass Mandag!! det ble en laang helg å vente.. men endelig kom telefonen!: Senere samme dag fikk jeg beskjed om at senkefjærene som jeg hadde bestillt hos aabenraa felglager i Kongsberg, dagen før jeg hentet bilen i Bergen hadde kommet, fikk en kamerat som jobber i Kongsberg til å ta de med til meg! og da ble jo det montert den dagen og! bilen har nivåregulering, så byttet bare fjærer fremme, og kortet inn staget på nivåreguleringa bak.. (noen som vet hvor mye man må ut for å justere dette hos BMW?) mtp godkjenning er det vel kanskje ikke helt bra å vise den med innkorta stag! Da er i mine øyne bilen ferdig! Grei brukis skulle bare ønske meg litt bedre lydpakke og mulighet for å spille av fra Spotify via bluetooth på telefon.. noen som vet om det er mulig?? Kom gjerne med både ris og ros . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Pen bil og pene modifikasjoner. Har tydeligvis gått fort siden du fikk den. Hvor mye er den senket? Ang. Spotify via bluetooth, så er nok dette mulig, men du må installere en eller annen dings. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 takk for det kjøpte 50mm senkefjærer.. men det er nok ifra en bil som ikke er m-sport ja leste om det tidligere, men syns det virka komplisert og dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Drit fin bil Felga satt som støpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Drit fin bil Felga satt som støpt takk for det når kommer du å henter hjula dine a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Flott bil! må ha svart grill på denne! kjøpes billig på ebay..ca 35 dollar med gratis frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 ...men da er den somregel matt. Mye penere med blank sort grill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Flott bil!må ha svart grill på denne! kjøpes billig på ebay..ca 35 dollar med gratis frakt takker for det har lurt litt på svart grill ja, så det står i stil til resten av listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 ...men da er den somregel matt. Mye penere med blank sort grill. ja det er ett must med blank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 schmiedmann har BLANK SORT grill til ca 900 se schmiedmann.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 evt kjøp matt svart ifra ebay og lakk blank svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 her skal ikke noe lakkes med sprayboks! virka som det var lang leveringstid på de sorte blanke nyre e.. så får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Flotte felger! Jeg kjøpte sort blank grill hos GS, husker ikke hva jeg betalte, men tror det var rundt 900 en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 De kan kjøpes hos alle BMW-forhandlere også, så lenge du går for de originale vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 det er veldig viktig med sort grill her altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå