E28Fredrik Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 tok en kjapp photoshoot av bilen min og brutter'n sin nye e34 540IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Vossenhjulene satt som et skudd. Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonE34 Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Nydelig bil! Så den "live" i går, må si din og din brors biler var noen av de peneste i gata! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 De hjula satt som et skudd til den bilen din , virkelig pent . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Nydelig bil! Så den "live" i går, må si din og din brors biler var noen av de peneste i gata! Det må jeg si! Hyggelig omtale takk for det! Vanskelig for meg å si om jeg husker å ha sett deg, men! Vqr jo endel biler her i går hehe.. De hjula satt som et skudd til den bilen din , virkelig pent . Mange takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet Oktober 22, 2016 Share Skrevet Oktober 22, 2016 On 12. august 2012 at 12.07, E28Fredrik skrev: tok en kjapp photoshoot av bilen min og brutter'n sin nye e34 540IA Du husker vel ikke felg og dekk dimensjoner på Vossen hjula på E61'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå