Gå til innhold

BMW Performance eksosanlegg


Anbefalte innlegg

Fikk satt på BMW Performance eksosanlegg på min 320i og kan konstatere en heftig oppgradering i lydbildet!

Har lagt ut en snutt i HD-kvalitet på YouTube, sjekk link under:

http://www.youtube.com/watch?v=uOKnTf9IIDQ

Kaldstartet bilen, men det braker løs fra ca. 2 min. og utover :-)

Hva tror dere? Ganske greit fra en 4-sylindret motor det der?

Ta på hodetelefonene og hør etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kjøpte det fra Bavaria ifm. bilkjøp og fikk de til å montere det :-) Kosta vel ca. 8000,- i deler, men er usikker på hva monteringen koster da jeg fikk montert en hel del andre ting i samme slengen. Tror det skal være kurrant å montere selv hvis man har litt verktøy :-)

Hvordan er lyden inne i bilen? Blir det mye droning når du slipper gassen?

Lyden inne i bilen er mye bedre/mer hørbar nå :-) Vet ikke hva droning er, men det er fin basslyd ved motorbremsing. Inne i bilen hører du eksosanlegget best fra ca. 2000-4000 rpm, etter det tar motorlyden over.. Utvendig er det fest i hele registeret :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ser veldig bra ut :-) Hvordan blir lyden på dieselen med BMWP eksos?

Hører ikke veldig mye av den med vanlig kjøring, men alt fra 2500 til 5000 er det helt rått :D Angrer ikke i det hele tatt. Kan også føye til at det var jeg og en kompis som monterte den, bare kappe av den gamle potta og skru inn en skrue som det er lagt opp til fra fabrikk som fester gummifeste nummer 2. Henge på Potta i gummi festene og eksos klemme fra motor, Ferdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...