Gå til innhold

BMW E39 M5 Prosjekt. s.22 Leppe s.50


MathiasW
 Share

Anbefalte innlegg

Vanlige gul/hvite angel eyes og spredere eller Xenonlook angel eyes og xenon i spredere?

Har 2 kabler ved høyre frontlykt til overs, noen som har peil på hva dem kan være til?

Finner ingen plass å stikke dem inn. Er ledningsnett fra før 03/99. Hadde vært fint om noen visste hva de var til..

Kan ta bilde av koblingene litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivåmåler/tempmåler til ekspansjonstank, evt "foul air" sensor til klimaanlegg, (begge er på venstre side hos meg da, 98mod)

Den sitter der allerede :S

Men er ikke veldig lang ledning på noen av dem.

Siden jeg har problem med blink og fullt-lys skulle jeg nesten tro det var noe med det.. Men har jo ingen kontakt å koble dem til.

Men får brukt blink og fullt-lys med diagnose pc-n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange kontakter har du på lyktene dine? Folgte det med adapterkabler der du handlet de? Hella?

Er 7 tror jeg, men fant ut av det i hælja. :)

Orginale Hella, satt på bilen når jeg kjøpte den.

Jeg har fått en stygg durelyd ved midtkonsollen høres det ut som, høres utenifra også.

Den går raskere jo fortere jeg kjører, og er borte når jeg står stille.. Noen som har vært borti dette før?

Mellomakslinga eller girkassa? Kom når jeg ga på i 2 gir. Lyden blir borte en stund om jeg rygger litt fort, så kommer den igjen om jeg stopper opp og begynner å kjøre igjen. Har sett etter om det er noe som går borti.. ser ingenting, men så er det jo en haug med deksler og eksos under der, så vanskelig å se noe..

Vet at det er litt slakk i mellomakslinga mi, så skal ha ned eksosen å sende den til overhaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det kan være lageret/opphenget til mellomakslingen, uten at jeg skal si det helt sikkert.. det ligger iallefall like under midtkonsollen, og øker jo hastighet i takt med farten ;)

Ja, det kan hende. sender akslingen til overhaling, så får jeg se om det er noe mer krøll under der. :-)

Ordner seg nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg sendte aldri mellomakslingen til overhaling, Bilen har stått en stund nå, siden jeg driver å flytter..

Men skal skru litt i dag, har nye lagre til mellomakslingen liggende nå, så da blir det ned med eksos og mellomaksling i dag.

Så får jeg satse på at ulyden blir borte!

Kommer bilder senere i dag. :-) Godkjennings-delen tror jeg skal være i boks nå.^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...