leif harald Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 bare å by =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Hei der,har du mulighet til å ta bilde av en framfelg og en bakfelg montert på e30? mvh markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Skal prøve på det så fort jeg får montert 5 bolt understell på e30n. Før helga håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Den er go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Skal se om jeg får prøft bakfelgen iløpet av søndagen. her er framfelgen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Hei der, ikke for å være vanskelig, men kan du ta bilder ovenfra når felgene ligger noen cm fra hjulbuene. så jeg kan se om/hvor mye det må valses mvh markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Ingen problem Er en tur i tyskland nå, å skal på reisejobb snart. så får se om jeg får tatt et bilde før jeg reiser på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Rart disse ikke har ryki Gratis bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sumner Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Fy faen for noen syke felger!!! Hva er hele navnet på felgen? Passer di e36 uten vals? Noe av det deiligste jeg har sett! Hvor mye skal du ha for di ved rask handel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Litt vals bak tror jeg du trenger siden dem er så breie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Kan prøve en bak å framfelg på e36 om interesse. Felgene kan ryke for en rimlig pris siden jeg ikke har noe bil og ha de på lenger. Mvh Leif Harald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chelseasmile Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Jeg er interissert Hvor mye skal du ha for disse? Siden du sier rimelig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Slenger inn ett bud på 12000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Skal vi si 13 lapper? Så kan jeg sende når det passer deg Mvh Leif Harald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå