fanqua Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Jeg må tenke litt på det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shs Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Går disse på e34 så er eg inntressert:)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Det vet jeg ikke. 12 lapper så ryker de. Ble vist ikke noe med han som var veldig intrisert her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Hvordan gikk det med rohanafelger? Hørte aldri noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Teknikk Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Bestillingen er sendt. Brukeren Leif Harald ble slettet pga jeg annonserte de felgene. Driver å prøver å få taki alle de som har bestilt felger nå, men det er ikke lett. Har heldigvis brukernavnet til de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 ok, men du skulle gi meg en pris først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Teknikk Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Var det ikke du som skulle ha til F30 kansje? Sender deg en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Jo, send meg pm du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 minstepris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Åh, hadde jeg fått solgt BBS hjula mine skulle jeg kjøpt disse! Reset, han skrev 12k rett over her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Teknikk Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå