Gå til innhold

BMW E36 328| sugetrim! bensintryksregulator??


summitjohnsen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Supert å høre! :) Faen må jeg det? er jo dyrt :(

Kjørte 98 på orginal 325 jeg :)

Jeg og på 525en min. Dyrt da den lå på 1.5l mila på vintern:)

Min lå på rundt literen med aktiv kjøring blandet med til/fra jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,5 på mila e sinsykt bra på det opsetet! overaskanes :)

skal sies at "chippa" bila skal ha 98 oktar da den har hissigare tenning.. e vell ikje mye man hente dær men får vell en friskare bil å hinre tenningsbank :) men meine d ska gå heeilt fint å kjør på 95 :) Vet du kordan den hjern dær e kontra di som man får her på forumet? feks fra erik viste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått meg nye felger til bilen! Type: e60 m5 17x8" med 215, 45, 17.. med den dekkdimmen må jeg stille den opp fremme, kan ikke være så lav nå, har skrapet lakken bort fra innerskjermene framme :( Så må opp til 2cm igjen..

Her er noen bilder av bilen emd felgene! kan bare si at bilen fik et helt annet look, å felgene er meget kledelig å fine i mine øyne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så mye forskjell da på effekt ?:o

Merket ingen forskjell på effekt, annet enn at jeg innbilte meg at den gikk renere/mindre fjusking :)

Min erfaring er at 98 bensin gir deg et lavere forbruk ved veldig fin kjøring. Den har kraftigere forbrenning og gir deg mer trøkk i motoren, slik at du får mer moment ut av hver tenningssyklus.

Derimot, ved bånn gass-kjøring vil 98 bensin gi deg et høyere forbruk. På en 2.8 sugemotor eller en forgassermotor av eldre type, mener jeg at det er merkbar forskjelli draget på en bil som kjører 98, kontra 95 bensin. Tipper 2hk mer og 5Nm ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så mye forskjell da på effekt ?:o

Merket ingen forskjell på effekt, annet enn at jeg innbilte meg at den gikk renere/mindre fjusking :)

Min erfaring er at 98 bensin gir deg et lavere forbruk ved veldig fin kjøring. Den har kraftigere forbrenning og gir deg mer trøkk i motoren, slik at du får mer moment ut av hver tenningssyklus.

Derimot, ved bånn gass-kjøring vil 98 bensin gi deg et høyere forbruk. På en 2.8 sugemotor eller en forgassermotor av eldre type, mener jeg at det er merkbar forskjelli draget på en bil som kjører 98, kontra 95 bensin. Tipper 2hk mer og 5Nm ekstra.

Okei! da lerte jeg nå nytt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...