summitjohnsen Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 se hær skjedde det jo underverk! enjoy the pic
summitjohnsen Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Da har jeg montern nyhjernen å testet! var mye mere gjevnt drag å bilen gikk bedre:) ser benking på det opsette jeg har nå å di lander på 220hp:) Bilen gjor 0-100 på 5,6 sekund noe som er bra neste på programmet er justerbar bensintryksragulator (mer luft mer bensin) Orginalt er det 3.5bar.. tenker å legge meg på 3.8ca Lurer litt på montering hær.. noen som har gjort dette? vet sånn ca:) Men når man napper av vakumen på nåverende regulator vil den jo makse? noen som vet hvor mange bar det blir? 4.0bar? det var det for nå
larsern6 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Lurer på hvorfor du skal ha justerbar btr? Du får bensin i bøtter å spann til den effekten om du kjører med di org rosa dysene.
BMW E30 325 Skrevet September 7, 2013 Skrevet September 7, 2013 Lurer på hvorfor du skal ha justerbar btr? Du får bensin i bøtter å spann til den effekten om du kjører med di org rosa dysene. +1 !
summitjohnsen Skrevet September 9, 2013 Forfatter Skrevet September 9, 2013 leste en tråd fra jm racing eller no sånn her inne, å han monterte justerbar bensintryksregulator for å få litt mer bensin, å det hadde han vist gjort i tilegg til beniking, så var vist noe effekt å hente dær:) Fant å en til på nettet som hadde samme oppsettet å justerte opp til 3.8.. Burde vel nevne at s52 kammer er på listen
summitjohnsen Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 argument 2. Tok ut en plugg i går, å den gikk for magert.. ergo må ha litt mere bensin
JE Motorsport Skrevet September 13, 2013 Skrevet September 13, 2013 argument 2. Tok ut en plugg i går, å den gikk for magert.. ergo må ha litt mere bensin Ps:se svaret på sp. målet ditt i den eldgamle 328 suge Hk tråden min;-)
summitjohnsen Skrevet September 20, 2013 Forfatter Skrevet September 20, 2013 Ser nå! Men pluggene mine er jo hvite.. en kar som kan sa at den gikk for magert.. Har ikke kammer enda, men tenkte jo s52.? Men det prosjekte er lagt på vent nå som jeg holder på med et annet
JE Motorsport Skrevet September 21, 2013 Skrevet September 21, 2013 Ser nå! Men pluggene mine er jo hvite.. en kar som kan sa at den gikk for magert.. Har ikke kammer enda, men tenkte jo s52.? Men det prosjekte er lagt på vent nå som jeg holder på med et annet Kan være flere årsaker til at pluggene er hvite, er det original plugger du har? Er de på riktig verdier? S52 kom som både 3,0 og 3,2 da med litt ulike kammer. Jeg kjørte kammer fra 3,2 da de er noe kvassere;-)
summitjohnsen Skrevet September 23, 2013 Forfatter Skrevet September 23, 2013 Ja tenkte s52 3,2 kammer:) må ha det kvasseste! hvor fikk du tak i? Ja har forstått det sånn at s52 kammer passer på m52:)
Lillert Skrevet September 23, 2013 Skrevet September 23, 2013 Nice! Må nesten ha det selv da holder på med en m52b28 selv, som er dratt helt i deler for overhaling, og litt effektøkning! Lurer på hvor mye du gav for hjernen du kjøpte? Og har du funnet noen løsning på blandingsproblemet?
Themorty Skrevet Desember 2, 2014 Skrevet Desember 2, 2014 på tide me nå updates hær? kor det går me bilen ? nå nytt som har skjedd? sotte å læst tråden fra side 1! lært en go del bare me å læse ^^ det diagnose utstyre dett vil æ låne en dag
Kennethe34 Skrevet Desember 2, 2014 Skrevet Desember 2, 2014 Da har jeg montern nyhjernen å testet! var mye mere gjevnt drag å bilen gikk bedre:) ser benking på det opsette jeg har nå å di lander på 220hp:) Bilen gjor 0-100 på 5,6 sekund noe som er bra neste på programmet er justerbar bensintryksragulator (mer luft mer bensin) Orginalt er det 3.5bar.. tenker å legge meg på 3.8ca Lurer litt på montering hær.. noen som har gjort dette? vet sånn ca:) Men når man napper av vakumen på nåverende regulator vil den jo makse? noen som vet hvor mange bar det blir? 4.0bar? det var det for nå 5,6? Nesten like rask som en M3 3,2 kun med chip da (5,2) sikker på du har målt riktig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå