summitjohnsen Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Bilder fra rustfjerninga Slipet ned, sandblåste det verste, to lag med brunox 6 timer mellom hvert strøk! syregrunnet og lakkerte + klarlakk:) Har ikke fått helt rett fargekode så det må utbredes... Tectylerte også inni hjulbuer bake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Tok noen kjappe bilder etter montering.. Her er det helt i bunn foran Var ikke kjørene med det sånn, kunne ikke svinge om ene hjulet var i en hump! dessuten synes jeg det var stygt.. Inn i garasjen trø jekken oppunder,av med dekkene og skrudde opp 2cm på hver side:) Dette ble resultatet og kunne faktisk kjøre bilen uten veldig mye om ogmen, høyden ble jeg fornøyd med:) Vurderer og montere øyelokk igjen? hva mener dere? Orginal speilene skal uansett på igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Så bra! ble mye bedre når du fikk justert den litt opp ja! jeg syns ikke du burde ha øyelokk, fordi bilene ser så trøtte ut da. Min mening ihvertfall. Hvis du skal ha det, så gå for de smaleste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Ja synes også di ser så trøtte ut, personlig ville jegha di breieste, men jeg har bare si smaleste liggende, skal nå prøve å se hva jeg synes uten å lime di på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Ja synes også di ser så trøtte ut, personlig ville jegha di breieste, men jeg har bare si smaleste liggende, skal nå prøve å se hva jeg synes uten å lime di på ble det noe bilder av prøvemontering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Har ikke prøvd.. dagen gikk til rivingsprosjekt på hytten, driver å bygge noe nye greier på en låve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Lavere bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Får sånn tytjecamber da:( dekkslitasje..... men den blir vell lavere bake jaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Ikveld har vi bynt motorbyttet.. Gleder meg! Bilder kommer senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 2.0 litern ute! Svinghjul, ny cluch osv monter på 2.8 DA jeg til min skrekk oppdaget at det ikke var NOE komp på motoren å en klakke lyd i ny å ne under turning... Blir nå da en fullstendig overhaling av toppen på 2.8n Begynner å rive motoren i morgen:) Det dyreste var jo ventilene.. noen som har eller vet sider det er billigere??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Spennende med motorbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Ja sant det! men hadde mer sett for meg plug and play uten overhaling av topp.. noe jeg oppdaget ETTER jeg hadde tatt ut 2litern.. kunne jo oppdaget det før å hatt 2litern i å da hadd bil i mellomtiden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 2.8 revet i better.. Så ikke ut inni motoren MASSE koks.. Å alle innsugs ventiler er bøyd.. Eksos ventilene gikk det bra med da det er hakk i stemplene for di.. eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Rubbing som i lakkrens da eller?Men kanvære at di ikke fårblandet helt likfarge.. Min er 309/7 di får bare til å blande 309 å ikke /7... Takk 309 er fargekoden /7 har med grunninga som ble brukt og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Okei takk:) Tro hvorfor det blir så mye forskjell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå