JENSCHR Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 bilen skal bort, driver å planlegger hus ect, har ikkw fåt topp deksel pakning ennå, så det gjenstår, er heller ikke store jobben. ring eller ta kontakt på 91649898 (vestfold) ligger noe bilder å info litt lenger ned på side (jcb) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 regner med dette er en 3.0l? km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 regner med dette er en 3.0l? km stand? Dette er en 3.0l ja. Hadde gått 270.xxxkm eller noe i den duren når jeg titta på den sist vinter. Er ulyden i motor fiksa? Hva var dette evt.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSCHR Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 dette ern en 3 liter standar bil, er snart em 3,2 liter, bytter motor nå om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovlie Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Hvis du driver å bytter motor.. er bilen fortsatt til salgs med samme pris? Evt km.stand på motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Ja da blir den orginal.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Årsmodell? Rust? Oppgradert understell, bremser, foringer? Antall eiere? Vinterkjørt? importert fra tyskland? eventuelt når? Flere bilder? er det org 3,2 eller 3,0? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Er en org. 3.0 men han skal sette i en 3.2 liter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSCHR Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 er blitt litt mye som har skjedd på en gang for meg i det siste, men bilen blir satt i en 3,2 liter som er i meget bra stand, som er dokumentert km stand på 160 000 km, men fuls service hefte. jeg skal til å bygge hus så bilen kommer til å gå for runf 135000 ferdig med frist å ny olje, frost veske movet opp å smurte bremser,polert ect, rett å å slett klar for salg bilen er veldig bra karroseri messig, ingen ting i hjul buer(blitt valset) ikke vært vinter kjørt etter det jeg veit, har vell hatt 2 eiere i norge trur jeg, import i 2008 trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSCHR Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Årsmodell?Rust? Oppgradert understell, bremser, foringer? Antall eiere? Vinterkjørt? importert fra tyskland? eventuelt når? Flere bilder? er det org 3,2 eller 3,0? er blitt litt mye som har skjedd på en gang for meg i det siste, men bilen blir satt i en 3,2 liter som er i meget bra stand, som er dokumentert km stand på 160 000 km, men fuls service hefte. jeg skal til å bygge hus så bilen kommer til å gå for runf 135000 ferdig med frist å ny olje, frost veske movet opp å smurte bremser,polert ect, rett å å slett klar for salg bilen er veldig bra karroseri messig, ingen ting i hjul buer(blitt valset) ikke vært vinter kjørt etter det jeg veit, har vell hatt 2 eiere i norge trur jeg, import i 2008 trur jeg. er en orginal 3 liter fra start er en 93 mod, er 3,2 liter bremser på den å lurer på om det var poleritan bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Flere bilder hjelper!!+1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå