vinnalott Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Oppdaget nå i stad at den ene lykta mi har fått et rosa/oransje skjær i seg, se bilder. Ingen varsellamper i bilen. Er dette et tegn på at pæra er i ferd med å ryke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 jepp, du trenger snart ny pære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Like greit å bare bytte den nå før den takker for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Setter heller min siste bukse knapp på at tenneren din er snart gåen, skiftet endel slike både på min og bekjente. Aldri vært pæren, men skift på begge sider når du først er i gang så slipper du farge forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnalott Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 ok, takk for svar! Vet dere hvilke pærer jeg skal kjøpe, og har dere noen anbefalinger til noen som selger til ålreit pris? Bilen er en 2008 E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Orginal lykt? Skjekk brukermanualen. :> Vis ikke, kunne du bare ta me lampa til et bmw verksted å se om de vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vronn Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Anbefaler megalys.no billige pærer og rask levering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå