Therese89 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Skrevet August 7, 2012 neida, ble vist ikke bytting.. faens firma har sendt meg nav til 3 serie.. greit irritert nå!! en tlf i morra jaa!!
Therese89 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 Her ser dere hva jeg har gjort med crom listene inni. Pussa ned og lakka:-)
Julian Sommer Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Bil med potensiale dette Hehe. Angående ratt-nav så er det ikke forskjell på 3/5-serie, men om bilen har airbag eller ikke. Jeg selv har kjørt med E36 ratt i mine E34'er.
Therese89 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 Bil med potensiale dette Hehe. Angående ratt-nav så er det ikke forskjell på 3/5-serie, men om bilen har airbag eller ikke. Jeg selv har kjørt med E36 ratt i mine E34'er. takk har desv detta airbag drite.. noen som veit no som selger riktig nav? evt sende meg link
bergeee Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 syntes jeg er litt slem som kritiserer det meste du gjør med dette prakt eksemplaret av en bil, MEN skulle ikke heller satsa på et orginalt m-tech ratt da?
Therese89 Skrevet August 9, 2012 Forfatter Skrevet August 9, 2012 syntes jeg er litt slem som kritiserer det meste du gjør med dette prakt eksemplaret av en bil, MEN skulle ikke heller satsa på et orginalt m-tech ratt da? min bil, min smak og syn:) kristiken din går inn og rett ut igjen.. jeg gidd ikke å gjøre som alle andre
bergeee Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 hehe, er jo nettop der det stopper opp litt! sikkert flere som kjøper et universalt sportsratt og putter i, i stede for og kjøpe et orginalt sports ratt? og hvem prøver ikke og bli kvitt chromen på en e34? og hvor mange er det som kjøper en universal girkule? vill faktisk tru det er flere av de ratta der ute og gå en det er av e34rer ! så med andre ord, du gidder ikke og gjøre som alle andre, men du gjør det forde? ikke for og ødlegge tråden eller noe:) veldig fin bil! men føler div honda civic artikler ikke hører hjemme inni en så fin bil:)
Therese89 Skrevet August 10, 2012 Forfatter Skrevet August 10, 2012 det blir ikke noe anna ratt så.. og den girkula som sitt pån nå er bare midlertidig får se når jeg blir ferdig med den.. som sakt, hakke best råd så blir litt etter litt som jeg har peng te
Therese89 Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 noen som har hvert borti dissa?????? http://rbtuning.no/new/index.php?route= ... ct_id=1405
Turbo-HF Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Følger med, spennende å se, og smaken er delt, ja, heldigvis! Moro at du gjør jobben(e) selv, jenter som skrur er stas!
bergeee Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 åssen lakk brukte du og åssen gikk du fram når du lakka chromen svart? må prøves!
Therese89 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 lyst til å få tak i ett anna panser og pusse ned å kjøre ratlook på bilen i vinter
bergeee Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 jeg har mange panser:) bare og komme og hente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå