Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bil med potensiale dette ;) Hehe. Angående ratt-nav så er det ikke forskjell på 3/5-serie, men om bilen har airbag eller ikke. Jeg selv har kjørt med E36 ratt i mine E34'er.

Skrevet
Bil med potensiale dette ;) Hehe. Angående ratt-nav så er det ikke forskjell på 3/5-serie, men om bilen har airbag eller ikke. Jeg selv har kjørt med E36 ratt i mine E34'er.

takk :D har desv detta airbag drite.. noen som veit no som selger riktig nav? evt sende meg link :wink:

Skrevet

syntes jeg er litt slem som kritiserer det meste du gjør med dette prakt eksemplaret av en bil, MEN skulle ikke heller satsa på et orginalt m-tech ratt da?:P

Skrevet
syntes jeg er litt slem som kritiserer det meste du gjør med dette prakt eksemplaret av en bil, MEN skulle ikke heller satsa på et orginalt m-tech ratt da?:P

min bil, min smak og syn:) kristiken din går inn og rett ut igjen.. jeg gidd ikke å gjøre som alle andre ;)

Skrevet

hehe, er jo nettop der det stopper opp litt!:P sikkert flere som kjøper et universalt sportsratt og putter i, i stede for og kjøpe et orginalt sports ratt?:) og hvem prøver ikke og bli kvitt chromen på en e34?:P og hvor mange er det som kjøper en universal girkule?:P

vill faktisk tru det er flere av de ratta der ute og gå en det er av e34rer ! :P så med andre ord, du gidder ikke og gjøre som alle andre, men du gjør det forde?:P

ikke for og ødlegge tråden eller noe:) veldig fin bil! men føler div honda civic artikler ikke hører hjemme inni en så fin bil:)

Skrevet

det blir ikke noe anna ratt så.. og den girkula som sitt pån nå er bare midlertidig ;)

får se når jeg blir ferdig med den.. som sakt, hakke best råd så blir litt etter litt som jeg har peng te :)

Skrevet

Følger med, spennende å se, og smaken er delt, ja, heldigvis! :) Moro at du gjør jobben(e) selv, jenter som skrur er stas! :D

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...