Martins1 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Se der ja.. Hadde ikke fått med meg spm om Blackline, men du fant ut av det. Du kommer til å bli veldig fornøyd. Enkelt å bytte er det også, hvis du skal gjøre det selv.Gratulerer med fin bil. Thanks! Ja tenkte å bytte selv, får det nok til.. håper jeg! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... eq9xac.jpg Tok et raskt bilde på jobben i dag:) dumt det ikke var sol, for er da man får fram fargen ordentlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Fornøyd med bilen så langt? Legg gjerne ut før/etter bilde av baklykter. Vurdere blackline selv, men er usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Fornøyd med bilen så langt? Legg gjerne ut før/etter bilde av baklykter. Vurdere blackline selv, men er usikker. Bestillte lyktene fra ebay så vet ikke når de kommer Håper ikke det tar alt for lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Da har bilen fått litt oppgraderinger siden sist Byttet Xenon pærer fra 4300k til 6000k i hovedlyktene (org bi-xenon så var bare å bytte pære) 6000k Xenon i grøftelys Ny takantenne BMW M-Sport ventilhetter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Tok et kjapt bilde i stad av xenon i tåkelysene På bilde er det ikke så mørkt ute da men ble veldig fornøyd hvertfall ! Får ta mer bilder senere når det er mørkt ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Hva slags takantenne kjøpte du? Og hvor handlet du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Hva slags takantenne kjøpte du? Og hvor handlet du? Kjøpte bare en enkel en på Bilxtra, kosta vel ca 60 kr ca Møkkete felger , men hvertfall bilde av ventilhettene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Åssen er radiosignalet hos deg? Føler at min er blitt mye svakare når man kjøre litt utanfor byane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Åssen er radiosignalet hos deg? Føler at min er blitt mye svakare når man kjøre litt utanfor byane Har faktisk ikke hørt på radioen etter jeg byttet når jeg tenker meg om Men skal teste ut i morgen om jeg husker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Skjer lite om dagen men slenger inn et bilde fra i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegaasen Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Flott e81 dette hvordan er 118d'en å kjøre? Har kun testet 116d, og ble overrasket der! Få ut noen bilder når den er i (sol)lyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Flott e81 dette hvordan er 118d'en å kjøre? Har kun testet 116d, og ble overrasket der!Få ut noen bilder når den er i (sol)lyset En drøm å kjøre og sitter som et skudd i svingene, selv med ballonghjul Går ganske godt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Var inne på GS sine sider i stad å så at de solgte felgpakker til ganske bra priser 18" GS Raptor/Spider med Falken dekk til underkant av 9000,- Frister veldig å kjøpe selv om vinteren er rett rundt hjørnet, men er usikker på hvilken farge jeg vil gå for. Frister mest med Raptor men vet ikke helt Hva tror dere passer best på bilen?? GS Raptor: GS Spider:( Syns disse så veldig bling ut på bildet men ) Hva tror dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Gøy å se flere med E81 på Hadeland Er du fornøyd med den? Vurdert Led i ringene? Har det i min, ble meget fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå