driftit Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 (endret) Heisann, sitter her å gnomer mye i folk sine prosjekttråder, og tenkte egentlig å lage en liten en om min egen bil. Det er jo litt artig å kikke tilbake på senere, også få litt motivasjon fra folket her på forumet.Nyeste bilde:Bilen er en 96' 523i med 205000 på telleren, som jeg kjøpte 17.07.12.Så di planene som jeg har i mitt hode for øyeblikket er:Ferdig BestiltUtvendig:Rive av øvenbryneneFå bilen ned på på bakkenM5 look eksosSorte nyrer og shadowlineMTech lister rundt bilenLeppe i frontenSote litt ruter...LED angeleyes4300K grøftelysUtenom dette er det noen dårlige lakkjobber jeg kunne tenke meg å få fikset opp i.Meste her utenom en god senk er på vei i posten Schmiedmann highflow eksos med katterInnvendig i bilen skal det komme sort/grått sportsinteriør. Er mest glad i stoff, men skinn funker det å! M ratt med multifunksjon Dynavin D99 Android Skal få skaffet et kamera og knipse litt Om noen her inne har noen erfaringer med å få litt mer hester, så tar jeg gjerne imot det Endret Desember 4, 2015 av driftit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 ang mer hester er det populært å bytte til m50b25 innsug gjerne med 528 dyser, og en chip får kjøpt komplett motorstyring uten EWS og programmert for m50 innsug her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 aah, herlig. Alltid morro å ha litt mer å by på enn det orginale har sittet å suglet litt over denne eksosen her også etterhvert skal visst hjelpe litt til den også, både på lyd og effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Nå skal jeg få låne min mor sitt speilreflekskamera, og etterhvert nå så begynner delene å dette inn, så snart skal det komme noen bilde updates Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Jeg skal selge e39'en min nå, og har masse deler til overs. F.eks splitter nye justerbare topplagre foran, originale topplagre bak, splitter nye grenrør, m50 innsug med m52 adapter osv.. Send meg en PM hvis det er noe du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruslanumaev Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 følger med , trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 følger med , trond herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Jeg skal selge e39'en min nå, og har masse deler til overs. F.eks splitter nye justerbare topplagre foran, originale topplagre bak, splitter nye grenrør, m50 innsug med m52 adapter osv.. Send meg en PM hvis det er noe du trenger Mulig du får en liten PM av meg etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Fikk tak i et kamera idag, men må tydeligvis lære meg å ta bilder merker jeg, og skaffe meg et program til å redigere litt ANYWAY, her er noen dårlige bilder M5 rompe, gleder meg til eksosen kommer Sorte nyrer, shadowline er på vei Felgene som står på bilen, fornøyd med di egentlig, ikke så fornøyd med terrengbilhøyden da.. Fikk tatt et bilde inni, så røyk batteriet.. ser ganske fint ut, utenom slitt førerstol. prøvde også subbkassa, men den kunne jeg bare glemme å få inn Så fikk jeg min far å til å handle seg BMW, slenger med et par av den også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Noen som har forslag til noen hjul som hadde kledd den bedre? Nå er eksosen min endelig kommet seg ut av Storbritania og sendt fra Oslo så gleder meg som en liten unge til jeg får den hjem, og på bilen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 ville kanskje valgt noen lysere felger? her jo en klassiker med LM-felger, men finnes jo mye annet bra til e39, baer å lete på netett etter bilder av e39, så finner du mye gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Var noe lysere jeg kikket etter egentlig, syns bilen ser mye renere ut med en gang takker for tips jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Fant to gamle bilder av bilen fra gamle eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Flott bil Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå