gallay Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Pen bil er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Pen bil er det Takk Nå ser det ut som eksosen kommer idag, så da blir det vel noe montering til helgen \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre1991 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Dette er det styggeste jeg har sett :S haha. Neida Trond Konge bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Dette er det styggeste jeg har sett :Shaha. Neida Trond Konge bil!!! Hahahah, tosk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Så var den nye eksosen kommet, monterer den på fredag tenker jeg Sliter enda EKSTREMT med å få kontakt med forrige eier for å få han til å levere salgsmelding. utrolig useriøst etter over en måned syns jeg, han kan hvertfall ta telefonene.. ANYWAY, noen kjappe bilder av eksosen! Får håpe den passer greit og blir grei å få på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Da fikk jeg rotet meg til å få en ny eksos på bilen, noe som medførte at jeg fant et stort rusthull i eksosen bak katten. fikk desverre ingen inntrykk av hvilken lyd det ble pga all lekasjen der, så det må jeg få fikset. anyway, her er noen bilder av bilen med eksosen Det er bittegranne skeivt mot venstre, men gikk ikke ann å få bedre passform uten skøyte røret mellom, så ble ok fornøyd, får ordne det senere om det plager meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Kjenner jeg angrer hver dag jeg ser bilder av 4rørs eksps på E39 at jeg gikk for 2rørs supersprint.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Ser veldig gromt nå For du si hvor mye du betalte for eksosen og hvor du bestilte den fra, på pm selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 4 veis eksos på e39 er helt fantastisk ! må bare få tettet lekkasjen under -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Ser veldig gromt nå For du si hvor mye du betalte for eksosen og hvor du bestilte den fra, på pm selvfølgelig +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 kan du ta opp lyden til eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Sliter litt med eksoslekkasje fra katten, men skal sveise det idag, så håper jeg får det tett Ellers har jeg fikset den første eksoslekkasjen jeg fikk, endte opp med ei klemme fra biltema bare, fungerte kjempefint Kan prøve å ordne et opptak. PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Ser bra ut det her. Liker selv veldig godt 4-rørs eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Takker Syns det gjør det lille ekstra bak jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Ja værtfall med M-fanger, noe jeg ikke har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå