Gå til innhold

Xenonpære som ikke lyser som den skal. E46 ZKW.


Nexsor
 Share

Anbefalte innlegg

Har plages med at høyre lykt ikke lyser like kraftig som venstre lykt. I tillegg har lykten drevet å blinket før den plutselig kunne finne på og slå seg helt av. Har byttet pære og nå blinker den ikke lengre, men fortsatt lyser den betraktelig dårligere enn det venstre. Veldig usikker på hva som er feil. Er relativt fersk når det kommer til xenon... :oops: Viser seg også at høyre side er ZKW lykt og venstre side er AL :? Det er iallefall det som står på glassene. Er dette unormalt?

Jo mere jeg leser på nett, jo mere forvirret blir jeg hva som må byttes for å få det bra... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo starte med og bytte om på tennerene :)

Om problemet kommer på andre siden er det jo ikke tvil i at den er gåen vertfall. :)

Mulig dette er et dumt spørsmål, men hvor sitter tenneren? Den som sitter nedi lykta med ledning opp til pæra? Eller er jeg helt på bærtur.. Trangt som f.. å komme til, så greit å kun plukke av en gang.. :) Fant en tegning på gsbildeler.no, men ble ikke noe klokere der.

Vil tenneren være lik selv om den ene lykta er ZKW og den andre AL? Eller er tennerene lik så lenge det er snakk om D2S pærer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...