bj0rn0ne Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Vågsbygd ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 hellemyr her! fant ut av det med nøkkelen? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Jess har fått polert bilen en runde i dag , har også hatt første kjøretur øvelseskjører jo bare siden jeg ikke har lappen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Har da polert bilen igjen! Pga dårlig resultat første gang , har også væsket bilen invendig! Var ute og kjørte i går godt dra i bilen, fikk også full tank av pappa Kommer bilder av bilen i morgen, skal bestille tårnstag etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Sitter nå her og lurer på om jeg skal bygge om til turbo eller ikke... noen som har en slags veileder på dette ? link til hva jeg trenger ? treger jeg ny girkasse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Sitter nå her og lurer på om jeg skal bygge om til turbo eller ikke... noen som har en slags veileder på dette ? link til hva jeg trenger ? treger jeg ny girkasse ? ville ikke bygd turbo på den, er jo rimelig strøken den der fins mange på forumet her som har gjort sånt, bare å søke litt etter turbo bygg ect Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 har trekt meg fra planen om turbo ja.... blir vell og lakke kanalene som er sorte og bakfanger some r sort i bilens farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 sitter og lurer på om jeg skal kjøpe vinterbil eller ikke , eller burde jeg bare kjøre med BMW'n på vinteren ? hvordan er disse på glatta ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 sitter og lurer på om jeg skal kjøpe vinterbil eller ikke , eller burde jeg bare kjøre med BMW'n på vinteren ? hvordan er disse på glatta ? kommer seg greit fram, satt meg fast selv 3 ganger med min, i en knotete vei inne på rige, med noen av lagerene der, og 2 på hellemyr en da ga "litt" for mye gass i en sving, og opp en heeeelsikkes bakke da jeg skulle parkere... gjelder og se langt fram og planlegge litt når du kjører, kom meg fint fram fikk ingen skrammer i vinter mulig skaffe deg en vinter bil hvis du er ny sjåfør, så kan du leke fra deg litt my two cents ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 så bilen din på biltema på lørdag sto rett bak deg på parkeringsplassen i en gammal audi men noen som vet om jeg kan bruke M5 felger fra Bmw e39 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Ai ai! ser bra ut dette Kristian! kjøp heller en billig vinterbil og la denne kose seg inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 SKAL kjøpe vinter bil men hvem er du klarer ikke og se hvem du er på bilen forslag til vinterbil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 SKAL kjøpe vinter bil men hvem er du klarer ikke og se hvem du er på bilen forslag til vinterbil ? Gammal merce ellerno det går uansett! Å morro lekebil! Det skal ihvertfall jeg ha! Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 vurdere en gammal audi eller volvo faktisk artig smelle bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå