oskar Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 har vel ikke noe å si om bilen motoren kommer fra har rattet på høyre side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 har vel ikke noe å si om bilen motoren kommer fra har rattet på høyre side? Vet ikke hvordan det er med M44 men en del motorer har da et litt annet ledningsnett (lengde), noe annerledes plassert kjølesystem og slikt. Har du den gamle motoren er det jo bare å flytte over slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oskar Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 gamle.motoren står i nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Er like stor sjanse for at en motor solgt privat i Norge er dårlig som en fra Latvia. Er man skeptisk ville jeg handlet fra et firma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oskar Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 motoren er forresten betalt og på tur inn i bilen. betalte depositum på 100kr og 7000kr i cash når han kom med motoren, girkasse og en hau med sensorer. Spørs bare på om den virker nå da (Han kunne skaffe det meste av bmw deler, mtech ratt, styling, lister osv osv..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 haha, voldsomt stort depositum han sku ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 haha, ja det reagerte jeg også på men 7000 var jo ikke noe kupp men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 7000kr da håper jeg den er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå