Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Synes ikke den fangeren var noe sårlig, eller rillene på siden, men MAAAAAN du har jo RÅÅ MOTOR til å forsvare stylingen! så da skal jeg lav være å hetse deg xD sykt tøff ellers! :D

takker for den :) ikke spesielt begeistra for den fangern selv, men med det beiste av cooler som vi har bygd måtte det bli slik

Skrevet

mulig jeg skal flytte denne til prosjekt forumet? hva mener dere? har mange bilder fra oppbyggingen. hehe og er garantert ikke "færdig" med bilen enda.

Skrevet

takker for den :) ikke spesielt begeistra for den fangern selv, men med det beiste av cooler som vi har bygd måtte det bli slik

Sykt bygg! Gjennomført motorrom også.

Får du ikke nok luft til IC med M-Tech fanger? Hadde blitt en del finere uten "stylingfronten" :P

Skrevet

takker for den :) ikke spesielt begeistra for den fangern selv, men med det beiste av cooler som vi har bygd måtte det bli slik

Sykt bygg! Gjennomført motorrom også.

Får du ikke nok luft til IC med M-Tech fanger? Hadde blitt en del finere uten "stylingfronten" :P

nja, plass er vell det store temaet, ser sikkert hvor mye kapping og hull saging det ble på denne e46 fangern. men blir sikkert kortvarig den fangern på neste banekjøring :wink: var milt sagt en anelse gal og kjøre. hadde en prøvetur nå i ste på 1,2 bar å det går no spinnvilt :shock: så muligheten for sandfella er stor

Skrevet

takker for den :) ikke spesielt begeistra for den fangern selv, men med det beiste av cooler som vi har bygd måtte det bli slik

Sykt bygg! Gjennomført motorrom også.

Får du ikke nok luft til IC med M-Tech fanger? Hadde blitt en del finere uten "stylingfronten" :P

nja, plass er vell det store temaet, ser sikkert hvor mye kapping og hull saging det ble på denne e46 fangern. men blir sikkert kortvarig den fangern på neste banekjøring :wink: var milt sagt en anelse gal og kjøre. hadde en prøvetur nå i ste på 1,2 bar å det går no spinnvilt :shock: så muligheten for sandfella er stor

1,2 bar er vel lik ~ 600 whp?

Gromt bygge da, godt med effekt på 2,1 bar!!

Skrevet
Høst treffet på ACR da? :)

jepp det stemmer, kommer opp på fredags natta :) om helikoptret kommer i tide og henter meg på jobb så.

Skrevet
Dette var kult altså, rudskogen i september? :-)

det er en mulighet for det ja, var der i fjor på september og kjørte men med denne motorn og og ikke bur og alt som ble gjort nå i vinter/sommer. kjørte på grunntrykk som er o,7 bar det er 667hk. motorn ble bremset til vidar våren 2011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...