Gå til innhold

e-39, stygg lukt i bilen, fugt i dørk på førerside.


nakre15
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens, har en irriterende problem med min e-39 2000 mod... dvs. at jeg har en vannlekasje :oops: !!!

er vått på venstre side av bilen ( på gulvet altså ) klarer ikke og finne ut hvor det kommer ifra, er det noen som har lignende erfaring av dette?

begynner og bli lei at det lukter SUR promp inne i bilen!! :( håper noen det ute kan hjelpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du mindre kjøleveske i radiatoren? eller kommer det fysisk utenifra?

prøvd å spyle med hageslange lenge og se om du ser spor etter vann når du har åpnet døren?

sjekket kabelgjennomføringene på torpedovegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nei jeg har ikke noe tap av kjøle væske så vidt jeg vet :) , ja det kommer fysisk utenfra

vell skader ikke og titte se om det er ved kabelgjennomføringene, nei har ikke tenkt så langt enda :roll: men skal prøve og få tid til uka og bruke litt extra dit på det!

takk for tips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten garantert fuktsperren i døren :)

Har fiksa begge mine bak, gamlingen har også fiksa begge sine bak, og vet et 10 tals folk her på forumet som har gjort det samme, dette er en vanlig "feil"..

Som combatkit sier, om du vasker bil og opner døra etterpå bruker det ofte og "fosse" ut litt vann som legger seg mellom døra og pakninga. Dette er et dårlig tegn.

Du kan også opne døra, spyle med vannslangen på ruta sånn du får mye vann ned i døra, du ser fort om det lekker ut fra dørtrekket da. :) (under altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sur promp (sure sokker) lukt er som regel bakterier i AC anlegget,fukt lukter mer gammel kjeller,du har muligens begge deler.Sett inn en kupevarmer over natten,ett tips mot lukt i matter er å strø på ett lag bakepulver og gni det godt inn i mattene.støvsug godt når de er tørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sur promp (sure sokker) lukt er som regel bakterier i AC anlegget,fukt lukter mer gammel kjeller,du har muligens begge deler.Sett inn en kupevarmer over natten,ett tips mot lukt i matter er å strø på ett lag bakepulver og gni det godt inn i mattene.støvsug godt når de er tørre.

takk for tips skal prøve det til helgen :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...