Tom K Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Det må ha vært noe alvorlig galt med den jeg hadde, synes den var dyr i drift selv ved pen kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Skal man dra en del henger kan det kanskje lønne seg med 4*4 eller bakhjulstrekk. Dro en del henger med V70 i vinter og det kan til tider være vanskelig å komme seg frem med en del tyngde bak. Vil i allefall være lurt å tenkte igjennom om det kan være ett problem eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 BMW er nok som sagt ikke interessant, aller mest fordi jeg får somregel altfor lite utstyr, høy km.stand og små motorer til høy pris.. Dessuten har jeg allerede hatt E39 i over 3 år snart, og kjenner en lite skifte er på tide.. Skal kikke på en S80 idag bl. a., og muligens en XC70 snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå