jorg1s1 Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Dæven, sinnsykt kjedelig! Siklet litt på denne da jeg var hos TK Trimming tidligere i sommer (står rett nede i veien), det første jeg tenkte var at den sto veldig godt til for tyver der den sto å skinte langs hovedveien - dessverre hadde jeg rett. Synd at slike biler tydeligvis må låses godt inn, selv om vi har sett eksempler på biler med tracking som har blitt vinsjet ut med låste hjul av oppbrutte garasjer også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Fordelen er at vi har med idioter å gjøre. Som betyr at bilen blir gjenfunnet. En proff tyv vil aldri vært så skjødesløs. Kjøre en hvit E30 M3 ute i skogen her.... kunne likesågodt stått naken i veien. Som foregående taler, bilen står vanvittig tilgjengelig fra veien. Nesten latterlig enkelt tilgjengelig. Og bilen har tydeligvis ikke alarm/tracker ut fra det jeg skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Bilen er funnet nå.... Dessverre ikke i veldig god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Jævla kjedelig! Omfattende skader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Ble vedkommende tatt/drept? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Var visst litt småbulker, riper, ødelagte felger og antakelig noe i understellet ettersom den ble gjenfunnet på en steinrøys. Oppbrutte låser osv... amatørnivå på det meste. Gjerningsmannen er kjent, lokal narkopøbel som har vært ute å gjort faen før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Åhå... Håper han blir steinet! idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Jeg møtte faktisk denne (den med carbon panser) natt til lørdag på vei hjem fra Oslo. Ca ved minnesund. Noe mer nytt i denne saken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Så egentlig for meg at det var no narko inni bildet i og med at han var så jæævla idiot at han prøvde å kjøre på polisen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Er det noen Tråd på bimmers om denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guppi Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Er denne Orginal hvit??? Det står i registeret at den er sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansa Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Er det noen bilder av skadene som er tilgjengelig. For dette virket noe jævlig kjedelig. Hadde dødd selv om noen hadde tatt bilen min og skadet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansa Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Er det noen bilder av skadene som er tilgjengelig. For dette virket noe jævlig kjedelig. Hadde dødd selv om noen hadde tatt bilen min og skadet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Trist å høre! Hva er det med folk å leke gta? Det værste er at narkissen som stjal bilen sikkert hadde det jævlig gøy helt til han ble tatt.. Men det var ikke så farlig, for nå får han en etterlengtet all inclusive ferie i 4 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå