Larsiaman Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Hei Hvor mye rust er det på bilen? Hva er av småfiks ellers ? Takker for tilbakemelding.. Mvh lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Utover den biten jeg har liggende til bakskjermen/hjulbuen bør høyre forskjerm byttes. Rusta nederst i festet som de pleier. Er noen brune prikker på takluka men tror ikke det er så ille, og så er det en liten bit nederst på bakluka og litt nederst på fordørene som bør sees på. Under/ellers vet jeg ikke av rust av betydning og fikk ikke noen forvarsel på siste eu-kontroll. Litt slakk i giroverføringa som passer å ta samtidig med clutchbytte men ellers kommer jeg ikke på noe som må gjøres. Det er en bruksbil og jeg har aldri hatt noen problemer av noe slag annet enn normalt vedlikehold, men det er vel en og annen småripe fra skistativ og sånne ting man bør/kan forvente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Nå har den også 55w 6000k xenon i langlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå