Gå til innhold

divad's BMW 325i Coupe Stroker B28 veiv handlet :)

divad
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått meg BMW! Fant en rå location sammen med en kompis med Passat 35i så vi tok noen bilder :)

7bdobclms861hbzi9wrx.jpg

69cvynb5mo0auvar9k7s.jpg

wrbyw0919e5mbosskw3a.jpg

50owr7o0klgo8hiq875w.jpg

dlrbga1ef3p15zef8vx0.jpg

Traction problems - åpen diff :(

3ictt1ermq9cooa3bgzw.jpg

zd6bkaqodzffmfcc2tdw.jpg

1993 modell gått ca.200 000 - samme med motoren

- M50B25

- Manuell

- Justerbart senkesett

- Powerflex svingarmsforinger

- Powerflex bærebru,bakre

- Z4M Shortshift

- GT-leppe som jeg kjørte sundt den første dagen jeg hadde bilen! Nytteløst med lav bil her i traktene! :)

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med bilen da. Beholde samme stilen på bilen eller gå for en annen look. Vil hvertfall få på noen BBS LM replica og prøve å fikse den sprukne leppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Solfilm på rutene du tenker?.. Blir nok ikke noe slikt nei! Har tenkt tanken på orange blinkers.. Ellers så fjusker bilen av og til! Er montert noe biltema filter rett før LMM. LMM'm sto opp ned når jeg kjøpte bilen. Da fjusket bilen hele tiden på 1000-1500rppms! Snudde LMMn og bilen var god som gull i noen dager. Nå har den begynt å fjuske på 2.gear 1500 rpms ca. ved typisk køkjøring.. Ikke noe big deal, men tenkte å se hvordan det ble etter en service på bilen med tennplugg, olje, osv. osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par småproblemer med bilen som jeg kunne tenkt meg å få orden på :) Bla. går ikke vinduet igjen som dem skal når jeg lukker førerdøra. Altså står vinduet alltid på gløtt. Irriterende når jeg kjører og når det regner! Går heller ikke an å ta ned vinduet på denne siden. På passasjersiden fungerer begge delene.

Ingenting lys i instrumentpanelet. Lys i knappene ellers.

El.soltaket fungerer bare av og til! Veldig kjedelig når regnet kommer og du ikke får igjen luka!! :)

Bare elektrisk - noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Må vel kanskje oppdatere litt her! Er ikke så flink å gjøre ting med bilen. Bare vasker og gnikker! Har rivi av BH'en da - med gode resultater :) Ble litt mer clean uten. Ellers så lekker bilen!! Renner inn gjennom sidevinduene og inn i sikkerhetsbeltene og det drypper ned fra bakruta og ned i setene. Veldig moro når vi har 10mm nedbør daglig nå fortida..

Kan legge ved noen bilder som er tatt da :)

Meg og en kompis med E38 728iAlgcyawve6jov18rt9vc6.jpg

Inspiserer bilen på MAN :)vazy26gwarqns96wdh1j.jpg

Meg og en kompis(E39 528i Manuell) ute på cruise med nyvaska biler :)z1nd3c5mpzd59jwjzses.jpg

Fra i dag da jeg kjørte en kompis så skulle se på E36 selv :)1cuna9rnc77498qspp7g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...