divad Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Da har jeg endelig fått meg BMW! Fant en rå location sammen med en kompis med Passat 35i så vi tok noen bilder Traction problems - åpen diff 1993 modell gått ca.200 000 - samme med motoren - M50B25 - Manuell - Justerbart senkesett - Powerflex svingarmsforinger - Powerflex bærebru,bakre - Z4M Shortshift - GT-leppe som jeg kjørte sundt den første dagen jeg hadde bilen! Nytteløst med lav bil her i traktene! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med bilen da. Beholde samme stilen på bilen eller gå for en annen look. Vil hvertfall få på noen BBS LM replica og prøve å fikse den sprukne leppa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 se hær se hær! Fiin bil tror jeg så denne på nettet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Takk takk! Annonseside du så den da kanskje? Her er et bilde av hvordan den blir med nederste leppa på. Får prøve å fikse den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 flott bil! digger hvite e36, behold den slik:D synn at den ikke er org 325:( men er jo 318is jeg likte felgene ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Takker Blir seende sånn ut til å begynne med hvertfall! Skulle gjerne vært en orginal 325i ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 likte veldig godt at det ikke er solfilm på den, at der er orginale lykter og at det er panser BH muligens enda bedre med gule blinkelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Solfilm på rutene du tenker?.. Blir nok ikke noe slikt nei! Har tenkt tanken på orange blinkers.. Ellers så fjusker bilen av og til! Er montert noe biltema filter rett før LMM. LMM'm sto opp ned når jeg kjøpte bilen. Da fjusket bilen hele tiden på 1000-1500rppms! Snudde LMMn og bilen var god som gull i noen dager. Nå har den begynt å fjuske på 2.gear 1500 rpms ca. ved typisk køkjøring.. Ikke noe big deal, men tenkte å se hvordan det ble etter en service på bilen med tennplugg, olje, osv. osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Har et par småproblemer med bilen som jeg kunne tenkt meg å få orden på Bla. går ikke vinduet igjen som dem skal når jeg lukker førerdøra. Altså står vinduet alltid på gløtt. Irriterende når jeg kjører og når det regner! Går heller ikke an å ta ned vinduet på denne siden. På passasjersiden fungerer begge delene. Ingenting lys i instrumentpanelet. Lys i knappene ellers. El.soltaket fungerer bare av og til! Veldig kjedelig når regnet kommer og du ikke får igjen luka!! Bare elektrisk - noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Fin bil ja men få av bh en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Hehe takker! Har ikke prøvd å ta den av enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Må vel kanskje oppdatere litt her! Er ikke så flink å gjøre ting med bilen. Bare vasker og gnikker! Har rivi av BH'en da - med gode resultater Ble litt mer clean uten. Ellers så lekker bilen!! Renner inn gjennom sidevinduene og inn i sikkerhetsbeltene og det drypper ned fra bakruta og ned i setene. Veldig moro når vi har 10mm nedbør daglig nå fortida.. Kan legge ved noen bilder som er tatt da Meg og en kompis med E38 728iA Inspiserer bilen på MAN Meg og en kompis(E39 528i Manuell) ute på cruise med nyvaska biler Fra i dag da jeg kjørte en kompis så skulle se på E36 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Nyvaskede Meg og kompis med stanca Passat 35i turbodiesel på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Kveldsstemning 325 og 528 ute å sliter dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Fått fiksa vindue på førerside:) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Nei har ikke det er redd jeg må opp med hele mekanismen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå