Gå til innhold

divad's BMW 325i Coupe Stroker B28 veiv handlet :)

divad
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må av med dørtrekket å av med hele mekanismen å den må borres ut dær poppene er så må du ut med alt å sveise litt:) er garantert en arm som er knekt på di 3 sveisepunktene.. Nettop gjort dette på min

Åå akuratt! Er det vanskelig å montere igjen? Bør man ha litt peil. på hva man driver med? :P hadde vært deilig å kunne bruke vinduet igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilsøkte motorproblemet i går å nappet da ut gasspjeldsensoren da den sveiv. Ingenting forskjell verken på tomgang eller ved turtall.bilen kutter når gasspedalen er ca. 1/4 inne. noen tanker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilsøkte motorproblemet i går å nappet da ut gasspjeldsensoren da den sveiv. Ingenting forskjell verken på tomgang eller ved turtall.bilen kutter når gasspedalen er ca. 1/4 inne. noen tanker? :)

Testet igjen igår på varm motor. Nå sank turtallet en tanke når jeg nappet ut sensoren. Men når jeg gir gass er det ikke forskjell om sensoren er koblet til eller ikke... Kan pluggskifte og gå over på 98 octan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da var uhellet ute! :( Panseret ble ikke skikkelig lukket og smalt opp i 80km/t... Dette resulterte naturlignok i totalknust frontrute og vridd og jævlig panser! Bilen står nå vinterlagret i garasje heldigvis! For litt å holde fingrene i i vinter i det minste!

Inspirasjonsbilde som minner meg på hvor fin den var i sommer!

npfovh7f6upmjkrw9lq6.jpg

Gode nyheten er jo at jeg har fått en fin erstattning som bruksbil!

- 1987 Mercedes 300D (automat uten turbo)! Ikke noen 325i, men usannsynlig god svingradius på glatta gjør den hvertfall underholdene denne også! Var også fint å kunne spare E36'n for saltet i vinter :)

De salter mye i rogaland :S

1ddot79jowaw76xd3lhz.jpg

6bq1gs1h8w5tau1xfjfc.jpg

Julestemning:

0h4hm1dkeean4p9fmw4i.jpg

Ruslet et stykke:

64glyjr6ev5h8x21vn1i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var uhellet ute! :( Panseret ble ikke skikkelig lukket og smalt opp i 80km/t... Dette resulterte naturlignok i totalknust frontrute og vridd og jævlig panser! Bilen står nå vinterlagret i garasje heldigvis! For litt å holde fingrene i i vinter i det minste!

Føler med deg! gjorde det samme med gamlebilen min :/ er det snakk om kun frontrute og panser, eller har taket fått seg en trøkk også? jeg måtte bytte hele takplata i tillegg jeg! må du det, så skal du være glad det ikke er e39 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg! gjorde det samme med gamlebilen min :/ er det snakk om kun frontrute og panser, eller har taket fått seg en trøkk også? jeg måtte bytte hele takplata i tillegg jeg! må du det, så skal du være glad det ikke er e39 ;)

Akuratt! Nei var meget heldig så taket er enda helt! Er panseret, panserfester/hengsler og ruta. Tak høres meget kjipt ut å skifte? Hvordan fikk du til å få panseret i fleisen? Hos meg måtte en trekke i en waier for at panserlåsen skulle gå skikkelig i lås. Dette ble ikke gjort, og vips -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kræsjet i en tunellvegg halvt år i forveien, men fikk rettet små skjevhetene, og byttet til nytt panser, skjermer frontplate osv, eneste jeg glemte å bytte var panserlåsen :/ det fikk jeg jo angre på, da panseret fløy opp i 100km/t på motorveien, i venstrefila, hele 3 dager etter hellakkering...

Ga meg ut på taket en uke før gatebil sommer i fjor, men trodde det skulle være en lettere jobb da 99% av alle tak er punktsveisa eller bare limt.. e39 derimot er sømsveisa, så det hjalp fint lite å borre opp punkter, som ikke var punkter alikevel :P ble ferdig etter 3 dagers hardt arbeide, leverte bilen til lakk mandagen, hentet den fredag formiddag, rett til ruteskift, og hentet den igjen en time før avreise gatebil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kræsjet i en tunellvegg halvt år i forveien, men fikk rettet små skjevhetene, og byttet til nytt panser, skjermer frontplate osv, eneste jeg glemte å bytte var panserlåsen :/ det fikk jeg jo angre på, da panseret fløy opp i 100km/t på motorveien, i venstrefila, hele 3 dager etter hellakkering...

Ga meg ut på taket en uke før gatebil sommer i fjor, men trodde det skulle være en lettere jobb da 99% av alle tak er punktsveisa eller bare limt.. e39 derimot er sømsveisa, så det hjalp fint lite å borre opp punkter, som ikke var punkter alikevel :P ble ferdig etter 3 dagers hardt arbeide, leverte bilen til lakk mandagen, hentet den fredag formiddag, rett til ruteskift, og hentet den igjen en time før avreise gatebil :P

Hahaha :P Hørtes ille ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...