Gå til innhold

7er garagen, Low n Slow, Ny bil i samlingen!

HagenJR
 Share

Anbefalte innlegg

Ser bra ut:) Snurrebass blir sjelden feil! Lykke til med svaret.

Takktakk :)

Kan ikke ha bare 205 og 215 på en stor 7'er, det ser bare mongo ut.. :P

Få på noen skikkelige dekk/felger uten så mye strekk.. ;)

Hehe, blir nok å gå opp en dim bak ivertfall :) må nesten ha litt strekk om jeg skal ha den lav å ubrukeli :lol: Men får se om det blir kjøpt et sett til med felger. Skulle hatt noen andre så jeg slipper å kjøre med 40mm spacer på hver side forran :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo direkte livsfarlig å kjøre rundt med dekk som avviker så mye i dimensjon fra felgen, at de vrenger seg av på pådrag. Fatter bare ikke at man kan le av noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ser litt "mongis" ut, det får være en smakssak... :-) Men at det påvirker dekkets og bilens egenskaper bør være hevet over enhver tvil. Vet du hva som skjer når dekket ikke ligger fint ute på felgkanten, slik det er ment å gjøre? Det tetter ikke slik det skal gjøre og man risikerer at det ved en eller annen belastning/påkjenning slipper ut luft. Det vil heller ikke gi den friksjonen mot felgen det er ment å gjøre, slik at dekket kan vris rundt på felgen under bremsing og akselerasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ser litt "mongis" ut, det får være en smakssak... :-) Men at det påvirker dekkets og bilens egenskaper bør være hevet over enhver tvil. Vet du hva som skjer når dekket ikke ligger fint ute på felgkanten, slik det er ment å gjøre? Det tetter ikke slik det skal gjøre og man risikerer at det ved en eller annen belastning/påkjenning slipper ut luft. Det vil heller ikke gi den friksjonen mot felgen det er ment å gjøre, slik at dekket kan vris rundt på felgen under bremsing og akselerasjon.

+1

100% enig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da har jeg fått fylt luft i dekket :lol:

I helga har jeg vært på GS bildeler sitt treff på BUD. Men grunnet dårlig vær gadd jeg ikke å vaske å polere bilen. Men Jørgen har klart å få til et fint bilde av bilen uansett :D

f6lowa7x24vwo1rgff7x.jpg

Mangler fortsatt litt montering utvendig. Skal kjøpe nye shadowline lister. Har som kanskje noen ser montert framskjerm å noen deksel i fanger :)

Ser ut som det blir luftunderstell på denne å muligens 19" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da har det blitt litt endringer i motorplanene!

Har handlet det meste jeg trenger nå.

Gikk til innkjøp av en nyoverhalet m106 med nye ringer, lagre og pakninger.

med diverse stæsj! :-D

ebmc0rmu93j3bvqpu7ae.jpg

Her prøvemontert i bil av forrige eier.

2f825oprfhxve9bea1ls.jpg

Plug and play :)

0gl6glrhbkdb1095wo77.jpg

Har også handlet komplett shadowline lister til den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta her bli rått! :) kjøpt du motorn tå stig?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Motorn kjæm fran Helland ja :)

Bli bra det ja, sett å finskriv ny søknad på godkjenninga no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

syns det er litt sært at du kan komme med noe sånt ,for det er vel riktig at,(som du sier) ved litt mye dekksterekk får man ikke al den gummien som er opprinnelig ment på dekket,men til gjengjeld den gummien som da har kontakt med felgen får jo et høyere marktrykk ved belastning,. syns det er litt teit å suttre over at noen liker dekkstrekk egentlig, det er null problem med skikkelig dekkstrekk,men man må være litt påpasselig med å sjekke dekktrykk

jeg liker dekkstrekk å har hatt mye dekkstrekk ,med både lav å høyprofil (sommer som vinter) å klarer du å få dekket til og spinne på felgen eru jaggu flink,eller man har brukt alt for mye dekkpasta ved montering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...