Kolstad Jr. Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Heisann, ny på forumet. Tenker på å kjøpe 728i, E38, men har lest mye om hvor skummelt det kan være angående feil osv. Noen her som har en del erfaring med disse bilene? Hva må man se opp for, og hva er er klassiske gjengangere? Prisklasse er fra 75000 og nedover. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 http://autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E38/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Takker! Ingen E38 eiere her som vil uttale seg? Hvordan er den å kjør i forhold til f.eks. E39 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Jeg har e38. Den er forøvrig til salgs. Se opp for hull i bensintank.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 HELT fantastisk å kjøre. kan være litt båt-aktig i forhold til e39, spesielt om den står på orginale ballongdekk. ellers er det samme type feil som oppstår på e39. rust her og der, kuleforing bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen12 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Jeg har e38. Den er forøvrig til salgs. Se opp for hull i bensintank.. Slenger på den.. Jeg hadde hull i tanken som ble oppdaget etter jeg kjøpte den.. Jeg har hatt litt tull med kjølingen siste 3 månedene har jeg byttet termostat, vannpumpe og ekspansjonstank.. Om dette er gjenganger på alle vet jeg ikke, men alt blir vell slitt og må byttes en gang Lykke til med kjøp =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Har akkurat byttet radiator, vannpumpe, nivåføler i ekspansjonstank. Måtte du ned med bakstillinga når du skulle bytte tank? Om du gjorde det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen12 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Jeg leverte den inn på verksted etter at selger lå seg flat.. Men ifølge diy jeg har sett så må det ned ja.. ser ut som akslingen går i mellom tanken på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå