svampen Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Nydelig den her da! ville justert vingen et hakk opp og sett åsen det hadde blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Nydelig den her da! ville justert vingen et hakk opp og sett åsen det hadde blitt Skal prøve i kveld! Får se om jeg får tatt et bilde og lagt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Se der var gamlebilen min med ny eier igjenn ja Bra å se det er liv i den. Ser du skriver supersportsenk, hadde ikke magnus satt på kw justerbart? Fin bil, hold den sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Se der var gamlebilen min med ny eier igjenn ja Bra å se det er liv i den. Ser du skriver supersportsenk, hadde ikke magnus satt på kw justerbart?Fin bil, hold den sånn Jada, holdes liv i denne! Er nok bare jeg som har glemt å oppdatere lista... Må prøve å holden den sånn som den er nå! Blir vel et nytt sett med felger om et par uker, så får vi se hva som skjer 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Da skal det handles felger, men litt usikker på hva jeg skal gå for enda, men holder meg til Hamann PG1 så langt Hamann PG1 OZ Mito Ganske simpelt da, enten tynne eiker eller brede eiker, men fin kant på begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Kjør på med Hamann PG1!!! Btw.. Fikk du juster spoileren eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Kjør på med Hamann PG1!!!Btw.. Fikk du juster spoileren eller? Regner med det blir de ja! Hah, tror du været holder seg så lenge her på Gjøvik at jeg rekker å skru bil ute? Begnyte og regner den dagen jeg skulel gjøre det, skal prøve i kveld tenkte jeg. Må polere og "wax'e" bilen før treff i morgen så da skal det justeres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Høres bra ut! Så skulle du ha senket den mer til i morgen, er jo TREFF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Høres bra ut! Så skulle du ha senket den mer til i morgen, er jo TREFF! Haha, må prøve på det, skrape litt ekstra den ene dagen må gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Gå for hamann felgene! Treff? hva? hvor? når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Er sånn streetmeet på lena i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 hm... har ikke hørt om det... har du facebook link ell no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 her! http://www.facebook.com/events/262261390549883/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 takker! kanskje jeg tar en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Hvordan laget du US-blink som står på hele tiden ?? Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå