Gå til innhold

Koed.no (original/uoriginal) bremsedeler.


mikalsh
 Share

Anbefalte innlegg

Denne er postet i feil kategori, skulle vært under teknisk!

Men synes koed sine uorginale deler, også bremsedelene er av grei kvalitet. Bremseklossene slites ned fortere en de orginale har jeg hørt, men ikke lagt mye merke til det selv. Uorginale skiver fungerer fint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo selvfølgelig med stempel. Uten klave og glidebolter, men sånn er det uansett hvor du kjøper.

Har hatt KOED's uoriginale skiver, klosser, bremsebånd og calipere bak nå i 3 år uten feil. Piper litt de første dagene bare.

Skal montere foran neste uke. For latterlige 560kr totalt er det verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Org skiver har gjerne lakkerte sentre så de holder seg pene og rustfrie lengre.

Org klosser støver gjerne noe mindre også.

Så det finnes forskjeller, men for de aller fleste vil uorg være mer enn godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gått for uoriginale bremsedeler. Har sett flere som har hatt problemer med kast i nye skiver, samt enkelte som klager over prematur slitasje på skiver.

Bremser er ikke stedet jeg, personlig, ville valgt å spare penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Koeds uorginale bremsedeler holder høy kvalitet i forhold til pris og har etter min erfaring lang holdbarhet på klossene/skivene selv ved mye hard bruk, og de har mer enn nok friksjon.

Det er dog som flere skriver slike detaljer som f.eks manglende rustbeskyttelse på skivens senter sånn at den får rustfarge som skiller dem fra orginale skiver og at de slites litt raskere kan også hende.

Har selv hatt mange sett med Koed´s skiver og ennå ikke vært utsatt for problem som kast e.l. og synes de holder lenge. Eneste jeg har hatt noe problem med er bremsehyl forran i noe større grad enn med orginale deler. Tror dette skyldes klossene og ikke skivene.

Ser vel og merke såklart ann bilen litt, 5-ern som er en bruksbil og kjøres mange mil og som (til tider kjøres svært aktivt, men) ikke kjøres på bane, har koeds uorginale. Mens M3´n derimot aldri får uorginale/billige bremsedeler da den brukes såvell på bane som på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...