Gå til innhold

Min BMW E90 | Senket ! :D

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en BMW 318D E90 fra drammen i slutten av juli. Hadde planlagt å kjøpe en E90 diesel og så kom jeg over denne da jeg satt på hytta :D Bestemte meg ganske kjapt for å kjøpe denne og er storfornøyd!

Den hadde gått 78000km da jeg kjøpte den og er ellers helt original. Sportssetene i den gjør den helt himmelsk å kjøre og bruker ikke diesel virker det som :D DIGG!

Overgangen fra en 1999 318i E46 til denne var rett og slett herlig :D

Her er noen bilder av den fra annonsen:

qdj86d3zi3l1b60dv99w.jpg

cw9k1zs0ijy9ryplz849.jpg

geb4x7izekhpu7dmiked.jpg

lfou1dfuqyhlezbdohxf.jpg

0hnvil78rsujlx0mxevi.jpg

Her er bilde av gammelbilen og nybilen :D

w761hqb75lmy2a2dskh2.jpg

Skal oppdatere etterhvert som jeg gjør noe! Har nettopp fått satt på ny svart grill som gjør fronten helt annerledes :D Skal ikke så mye til. Bilde kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takktakk!

Jah, har vel det :) Har fått montert grillen nå, som jeg bestilte før jeg kjøpte bilen faktisk :P haha ! Har bestilt nye baklykter(blackline), skal sote framlyktene, har kjøpt elight module for å få welcome lights og us blinkers osv, nye svarte emblem til panser, bagasjerom og ratt faktisk, har satt inn tuningboks, skal kjøpe felger og sette på justerbart senkesett :D Det som er planen foreløpig :D er bare å komme med forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt ny felger til bilen! :D fikk solgt gammelbilen og plutselig var det penger på kontoen, woho!

Hadde 19" på den forrige bilen min og synes det var litt for ubehagelig å kjøre med, pluss at veiene her er elendige .. Såå jeg valgte å kjøpe 18" denne gangen :D

Ente opp med GS-Spider felger fra Gs bildeler :D Håper jeg får de i nesteuka en gang, legger ut bilde da :D Her er et bilde av hvordan den ser ut:

xh6rm1n3q3aie2wgusm3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på å bestille nye lykter til bilen. Har bestilt eLight module som gjør at jeg kan få US blinkers. Synes US blink og angel eyes er en sykt fin kombinasjon og derfor vil jeg ha lykter med AE siden det ikke er det på de jeg har nå, dessverre. Satt å så på lykter og lurer på om jeg skal ha oransje eller hvite blinkelys? Det er fint med kontraster, men er liksom ikke helt sikker? Noen som har en mening om det? :D

Legger til et bilde av orange mw3xqm2wu5ane1h3ujsj.jpg

Er ikke helt sånne jeg vil ha, vil ha mørkere, altså ikke krom inni :D men så dere skjønner ;)

Eventuelt noen andre lykter som dere tror vil passe bra til bilen min? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...