Tzunami Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 avataren er gamlebilen, desverre :/ har usblinkers på M5'n, da man kan kode det inn, men kan ikke det på touringen da det er preface ('98) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 avataren er gamlebilen, desverre :/ har usblinkers på M5'n, da man kan kode det inn, men kan ikke det på touringen da det er preface ('98) Oja, daaaa så får håpe du får det til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Hvem av de valgte du når du kjøpte din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Hvem av de valgte du når du kjøpte din? Jeg kjøpte business Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwNinja Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Har satt inn en liten sub i bagasjerommet for å få litt dypere lyd i bilen ville ikke bruke noe av bagasjeromsplassen så da jeg så Frode D sin E91 der han hadde bygd sub i et oppbevaringsrom i bagasjerommet tenkte jeg at jeg skulle prøve noe liknende! Ble veldig fornøyd egentlig, ble ok lyd og det er helt gjemt vekk også All ære til han for ideer og litt hjelp Her er noen bilder: Før: [ Bilde ] Etter: [ Bilde ] kjempegreier! har du flere bilder på hvordan du bygde kassn, evt mål? vurderer d samme på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Har satt inn en liten sub i bagasjerommet for å få litt dypere lyd i bilen ville ikke bruke noe av bagasjeromsplassen så da jeg så Frode D sin E91 der han hadde bygd sub i et oppbevaringsrom i bagasjerommet tenkte jeg at jeg skulle prøve noe liknende! Ble veldig fornøyd egentlig, ble ok lyd og det er helt gjemt vekk også All ære til han for ideer og litt hjelp Her er noen bilder: Før: [ Bilde ] Etter: [ Bilde ] kjempegreier! har du flere bilder på hvordan du bygde kassn, evt mål? vurderer d samme på min! Ja, har vel noen! Skal se om hva jeg finner etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Har satt inn en liten sub i bagasjerommet for å få litt dypere lyd i bilen ville ikke bruke noe av bagasjeromsplassen så da jeg så Frode D sin E91 der han hadde bygd sub i et oppbevaringsrom i bagasjerommet tenkte jeg at jeg skulle prøve noe liknende! Ble veldig fornøyd egentlig, ble ok lyd og det er helt gjemt vekk også All ære til han for ideer og litt hjelp Her er noen bilder: Før: [ Bilde ] Etter: [ Bilde ] kjempegreier! har du flere bilder på hvordan du bygde kassn, evt mål? vurderer d samme på min! Har ikke noen mål, dessverre. Men kan laste opp noen bilder fra hele byggingen Brukte bare vanlige sponplater, skulle vel egentlig hatt MDF men det hadde de ikke på butikken Så endte opp med doble sponplater. Kassa kan ikke lages helt firkantet siden det er en kant i det ene hjørnet i rommet i bilen, legger ut hvordan jeg løste det problemet. Kassa kunne vært litt større siden det er større rom oppe enn nede i bilen, men det så jeg ikke før etterpå ble ok for min del så Ser ut som den er litt over 28cm bred. Brukte noe tetningshaiz for å få den så tett som mulig Satt inn noen pinner av tettere materiale for å få skrudd den ordentlig sammen, siden det ikke er helt lett å skru hardt i sponplater Så laget jeg et hull med stikksag til Suben i lokket. Signalkabel(rød) fra suben under førersetet og bak til bagasjerommet. Hentet remote fra sigarett-tenneren i midtkonsollen. Kledde kassa inn i filt og la filt under suben for at det skulle se fint ut Her er det ferdige resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 En stund siden sist update, men har fått sotet rutene Ble mye finere! Har ingen ordentlige bilder av det, men det kommer etterhvert Skal senke bilen på torsdag og håper på å snart få på sommerfelgene igjen! Lei av vinter nå Legger ved et lite bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Da har jeg fått på sommerfelgene og senket bilen Veldig fornøyd! Eneste som mangler nå er noen spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Hvilket senkesekk brukte du? og hvor mye kostet det? Eneste jeg mangler på min bil er senk! men det er så jækla upraktisk når jeg skal kjøre over 5 fart-dumper når jeg skal hjem >.< Fin bil forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Hvilket senkesekk brukte du? og hvor mye kostet det? Eneste jeg mangler på min bil er senk! men det er så jækla upraktisk når jeg skal kjøre over 5 fart-dumper når jeg skal hjem >.< Fin bil forresten!! Det heter vel FK AK Street og kostet 5500 Er ikke noe supert senkesett men det funker bra Veldig lurt med justerbare med tanke på vinter osv, så er veldig fornøyd! Er utrolig hvor mye noen cm lavere kan gjøre Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Rååå bil! Kom seg med senkesettet... Og blir enda bedre med spacers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Rååå bil! Kom seg med senkesettet... Og blir enda bedre med spacers! Tusen takk skal du ha! Godt å høre Ble veldig fornøyd selv tipper det blir deilig med noen spacere og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Hvor kjøpte du senkesettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 ser pent ut kjører selv på jom coilovers, er jæævlig stivt uten hjelpefjør foran. måtte fjerne den får å få bilen lav nok. hvoran er fk? btw ang det med us blink'n din. kan ikke dette programeres? mener å ha lest det. er vell org slik i usa. litt lyst å prøve det. kjøpte slik "us modul" fra parts and retards, men er jo rimelig simple greier. ikke prøvd det enda. har mistet den ene så skal prøve om jeg finner det igjen, men gir helt sikkert feilmld. lyktene tåler fint varmen? på en kompis sin e46 kom det us blink automatisk etter han kobla til angel eyes og da fikk feil på parklys, og da skal us blink være kompanserende for manglende parklys. ble så varmt i blinklysa at lykteglasset sprakk opp men er jo åpen lykt på e90 så får vell fordelt varmen bedre. hadde vært litt morsomt å laget slik basskasse i min og, men tviler på det klarer erstatte 2 stk 12" får nå fortsatt 2-3 kasser baki så holder igrunn for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå