Gå til innhold

Joaronn's E34 540ia! Solgt...


 Share

Anbefalte innlegg

Tak for det folkens! Bilen koser seg i varmen den :) Blir nok ikke noe luft på denne ;) 

Har bestillt meg 3,25 og 3,75" ringer + RS senter kopper, fra Tyskland :D  Kommer til å legge ut bilder av ombygging av felgene etterhvert :) 

 

Blir et helt annet stuk på bilen til sommeren, med 9,5 & 11" hjul! Kommer nok til å sote rutene litt også.. 

 

Hoff.. kjenner jeg savner lyden av åtter og det fine jevne draget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bladd igjennom denne tråden en gang til nå, meget fornuftig tidsfordriv på en søndag med en meget ålreit E-34. :-P

Satser på å se denne på treff igjenn i år, fortsett i samme gode ånd som du har med å ta vare på dette smykket. Varmer et BMW hjerte :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladd igjennom denne tråden en gang til nå, meget fornuftig tidsfordriv på en søndag med en meget ålreit E-34. :-P

Satser på å se denne på treff igjenn i år, fortsett i samme gode ånd som du har med å ta vare på dette smykket. Varmer et BMW hjerte :applause:

 

Morro å høre ! :) Satser på mange treff i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har jeg fått deler fra Tyskland. 3,25 & 3,75" ytter ringer, gull skruer, senterdeksel og muttere.

Mutterne jeg fikk, var ikke de jeg hadde bestillt. Fikk den store typen (Se bildet), så hvis det er noen som har lyst på, så ryker de billig..

 

Felgene er ikke ferdige enda. har bare prøvemontert de. Inner ringen og senteret skal lakkeres. Må slipe litt på senteret først, sånn at overgangen fra senteret til dekselet blir riktig.

 

post-44292-0-65532400-1396047855_thumb.j

post-44292-0-57580800-1396047888_thumb.j

post-44292-0-88571900-1396047912_thumb.j

post-44292-0-94797200-1396047937_thumb.j

Her er en liten teaser av felgene til Brodern. (E28Fredrik)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takk for det :) Throwing star hjula skal selges med bilen, når den tid kommer. Har tenkt litt på å selge i det siste.

 

Felgene er 9,5 & 10,5 18". ET skal jeg sjekke! Skal bestille 225/35 & 245/35.

Skal ikke si det sikkert, men jeg tror disse felgene er de eneste her i landet, som er blitt bygget om til RS.. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...