Gå til innhold

Joaronn's E34 540ia! Solgt...

Share

Anbefalte innlegg

Ja, merkelig rart! :? Snakk om en fingertupp forskjell altså! Kan bærearmen være bøyd tro? Har fått den på løftebukken idag, så jeg får ta noen mål imorgen..

Bror din og jeg sjekka dette i kveld, og har funnet ut at den ene framskjermen ikke er lik i skjermbuen som den andre. Var en stund redd for at bilen var skeiv, men etter diverse måling på kryss og tvers fant vi ut at bilen er helt rett, men den ene skjermbuen stikker en cm lenger ut enn den andre. Sannsynligvis bytta framskjerm en gang i tida, og enten brukt uoriginal skjerm, eller ikke montert helt riktig. Tenker vi fikser det med litt forsiktig "mekking".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin bil du har :D kikket på de et par ganger ja :) ligger vel et bilde eller 2 på Facebook siden min.. Så bare gå inn på linken i signaturen min og se ;)

Takk:) Ja, jeg så gjennom alle bildene der. Likte siden din også. Flink til å ta bilder du:) Det var jeg som kommenterte et navn på det ene bilder der, av en mercedes 212. hehe:p

Skal du på valle hovin med 3serien eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er skamrå, helt perfekt :)

Hilsen han som kjøpte futuraene av broren din ;)

Takk for det! Åssen går det med m3'n?? Syns jeg så den lå ute tilsalgs for litt siden? De hjula satt som et skudd på den bilen hvertfall ;)

Går bra med den, står hjemme i garasjen... har kjøpt en E39 jeg bruker nå om dagen, planen er å få satt i annen motor i M3 en :) Ja, den lå til salgs da jeg skulle ha E46 M3, men ombestemte meg i siste liten ;) Kommer nok ikke til å bli solgt den nå, blitt for glad i den hehe. Hjulene passer perfekt ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er skamrå, helt perfekt :)

Hilsen han som kjøpte futuraene av broren din ;)

Takk for det! Åssen går det med m3'n?? Syns jeg så den lå ute tilsalgs for litt siden? De hjula satt som et skudd på den bilen hvertfall ;)

Går bra med den, står hjemme i garasjen... har kjøpt en E39 jeg bruker nå om dagen, planen er å få satt i annen motor i M3 en :) Ja, den lå til salgs da jeg skulle ha E46 M3, men ombestemte meg i siste liten ;) Kommer nok ikke til å bli solgt den nå, blitt for glad i den hehe. Hjulene passer perfekt ja :D

Du har det ja! Åssen motor da? :) Bra du ombestemte deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok S54 på meg da den tåler kompressor bedre enn S50.... Kommer til å bli en bil som jeg skal bruke sjelden og "ta fram" på goddager, treff osv.... så bryr meg ikke så mye med å godkjenne :)

Ja, veldig glad for at jeg ombestemte meg... E46 kommer aldri til å bli en slik klassiker som E30 M3 er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok S54 på meg da den tåler kompressor bedre enn S50.... Kommer til å bli en bil som jeg skal bruke sjelden og "ta fram" på goddager, treff osv.... så bryr meg ikke så mye med å godkjenne :)

Ja, veldig glad for at jeg ombestemte meg... E46 kommer aldri til å bli en slik klassiker som E30 M3 er ;)

Skjønner:) e46 blir for nytt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...