nimitz Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Går og vurdere "ny" bil. Har forelsket meg i E90 330i. Noen som har kjennskap til svakheter/problemer med E90. Tenker da på E90 sjenerelt, og ikke nødvendigvis på svakheter med 330i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 lenkearmer til stabstagene framme måtte jeg bytte etter 85000km. Ellers er det noen foringer framme som ble byttet før jeg fikk bilen. Har du råd, ville jeg kjøpt LCI hvis du skal ha iDrive. I preLCI er den tungvindt og knotete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Vær obs på at det lett danner seg rust på innsiden av bremskivene bak, særlig rustdannelse hvis man ikke bruker håndbrekket. Jeg måtte bytte skiver bak pga rust og forklaringen fra verkstedet er lite bruk av håndbrekk. Den berømte knirkforingen kan også skape litt hodebry (og lyd) men denne er verken vanskelig eller dyr å bytte Ellers så er det ikke så mye mer jeg kommer på, disse bilene er veldig gode for rust og interiøret er forholdsvis slitesterkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 ^ er det ikke bare å bruke håndbrekke et par ganger så fikser det selv selv? >.> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Nja, det skulle ha hjulpet men ikke i mitt tilfelle. Måtte rett og slett bytte skivene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 ^ er det ikke bare å bruke håndbrekke et par ganger så fikser det selv selv? >.> Dette funker om det bare er overflaterust, men om det er gravrust skal det litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå