maugdahl Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Ønsker å kjøpe felger til BMW E30, helst originale og ikke større enn 15. Helst noe som dette: Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Eg har 4 stk 14" ! Det mangler et lokk til en felg ellers er det fine. Står vinterdekk på dem men har ikkje vert brukt i midt eige. Har bare vaska dei. Innteresert så PM! Like som på bilde ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maugdahl Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Noen som vet om hvor jeg kan få tak i dette? Evt noen som har? Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Har som sagt men dette med frakt blir kanskje litt vanskeligt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maugdahl Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Ja gjør det! Med mindre du har noen gode forslag? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Jeg har også et sett på 4: http://deler.storsveen.org/index.php/3- ... -sett-pa-4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Har liggende jeg også, 4 i 14" uten dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wbiter Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Jeg har 4 stk 15" av denne typen, men mangler mutterdeksel til 1 av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå