Trond.S Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Har fulgt med på tråden her siden du kjøpte bilen og den var jo like kul i virkeligheten den. Fin lyd var det i den og ser veldig bra ut med kastestjernene Hyggelig å hilse på deg var det også! Grillen din var jo helt sheriff da
Reset Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 Har fulgt med på tråden her siden du kjøpte bilen og den var jo like kul i virkeligheten den. Fin lyd var det i den og ser veldig bra ut med kastestjernene Hyggelig å hilse på deg var det også!Grillen din var jo helt sheriff da Grillen fungerte også meget bra Bra du likte bilen, blir nok noen forbedringer på sikt, må prøve å få fikset det jeg har av frieksos i flexirør etter grenrør mye benka du? Ligger benkepapirer og resultat på forrige side Men resultatet ble 325,5 HK i motor og 278,2 HK på hjul =) Matsi! Tusen takk for awesome bilder! Hadde det øverste bildet vært med lukket panser, så hadde jeg bestilt det som stort lerret til å ha på stua! Kjempe fine bilder, creds!
Reset Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Da har jeg fullført fagprøven i kjemiprosess faget, med ett resultat som meget godt bestått! Ganske fornøyd med det, med tanke på at jeg ble småsjuk av å sove i bagasjerommet på hiacen på E30meet Nå er det bare å håpe på at en får seg jobb noen steder, slik at jeg får kjørt på med grommere deler til e30n!
Kristian Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Gut'n na bæste du!! grattis ole mann, gleda me til heftige upgrades fremover
Reset Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 Har ikke gjort en damn drit siden e30meet, men sjekket tilstanden på bakstillingen idag. Må bytte traversforinger vertfall, så da tar jeg alt når jeg førsten begynner Ellers så har jeg feilprioritert litt å kjøpt meg sykkel KTM 525EXC Legger med noen dårlige mobil bilder med dårlige lysforhold.
635csi Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Motard??? Må ta deg en tur til Halsa og teste banen vår da
Reset Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 Motard??? Må ta deg en tur til Halsa og teste banen vår da Meget gøy, litt pinglete enda Men det kommer seg nokk etterhvert Blir kansje banen i malmedalen til helga
ZhilleN Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 KTM er gromt det! skal ha meg en sånn når lappen kommer
Reset Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 KTM er gromt det! skal ha meg en sånn når lappen kommer Går fint å kjøpe slik før lappen kommer og
ZhilleN Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Ikke her i området, ser dem en ny sykkel i området her blir man stoppa før du rekker og komme ut på hovedveien Hvor mye måtte du gi for den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå