Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fulgt med på tråden her siden du kjøpte bilen og den var jo like kul i virkeligheten den. Fin lyd var det i den og ser veldig bra ut med kastestjernene :) Hyggelig å hilse på deg var det også!

Grillen din var jo helt sheriff da :D

Skrevet
Har fulgt med på tråden her siden du kjøpte bilen og den var jo like kul i virkeligheten den. Fin lyd var det i den og ser veldig bra ut med kastestjernene :) Hyggelig å hilse på deg var det også!

Grillen din var jo helt sheriff da :D

Grillen fungerte også meget bra ;)

Bra du likte bilen, blir nok noen forbedringer på sikt, må prøve å få fikset det jeg har av frieksos i flexirør etter grenrør :)

mye benka du?

Ligger benkepapirer og resultat på forrige side ;)

Men resultatet ble 325,5 HK i motor og 278,2 HK på hjul =)

Matsi! Tusen takk for awesome bilder!

Hadde det øverste bildet vært med lukket panser, så hadde jeg bestilt det som stort lerret til å ha på stua! ;) Kjempe fine bilder, creds! :applause:

Skrevet

Da har jeg fullført fagprøven i kjemiprosess faget, med ett resultat som meget godt bestått! 8)

Ganske fornøyd med det, med tanke på at jeg ble småsjuk av å sove i bagasjerommet på hiacen på E30meet :lol:

Nå er det bare å håpe på at en får seg jobb noen steder, slik at jeg får kjørt på med grommere deler til e30n! :D

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Har ikke gjort en damn drit siden e30meet, men sjekket tilstanden på bakstillingen idag. Må bytte traversforinger vertfall, så da tar jeg alt når jeg førsten begynner :)

Ellers så har jeg feilprioritert litt å kjøpt meg sykkel :) KTM 525EXC

Legger med noen dårlige mobil bilder med dårlige lysforhold. a8atasus.jpgyqe2a2ym.jpgrysasyvy.jpgqymydyvu.jpg

Skrevet
Motard??? :shock:

Må ta deg en tur til Halsa og teste banen vår da :wink:

Meget gøy, litt pinglete enda ;)

Men det kommer seg nokk etterhvert :)

Blir kansje banen i malmedalen til helga ;)

Skrevet

Ikke her i området, ser dem en ny sykkel i området her blir man stoppa før du rekker og komme ut på hovedveien :P

Hvor mye måtte du gi for den? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...