Reset Skrevet Juni 28, 2015 Forfatter Skrevet Juni 28, 2015 Går bra foran uten subbing ? Valset buer på den her? Tendenser til subbing av og til, urørt forran og lagt inn kanten bak
NA Skrevet Juni 28, 2015 Skrevet Juni 28, 2015 Ok, stemmer. Vert på utkikk etter hartge en stund selv men ikke kommet over noen til folkelige priser
Reset Skrevet Juni 28, 2015 Forfatter Skrevet Juni 28, 2015 Ok, stemmer. Vert på utkikk etter hartge en stund selv men ikke kommet over noen til folkelige priser I alle fall helt perfekt look på bilen takk for info No problem Ja, det koster. Jeg betalte 15k selv, pluss nye kanter som kom tett på 4000,-, senterdeksler ble på 3500 inkl lakkering, og dekk til 5000 Men ble litt verdt det når jeg fikk det som jeg ville
Reset Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Skrevet Juli 4, 2015 Ble nye felger på bruksbilen idag også! Gøy med litt forandring! =)
Reset Skrevet Juli 5, 2015 Forfatter Skrevet Juli 5, 2015 Grom bruksbil! Hvordan går det med E30 M50 turbo? Takktakk =) Går vell ikke akuratt så fort! Vurderer ut med motor igjenn, grunnet bytte svinghjul (m20) sachs 618 clutch, S50 oljefilterhus samt modde oljeretur til turbo i bunnpannen Så vi får se, mye jobbing i det siste !
Reset Skrevet August 21, 2015 Forfatter Skrevet August 21, 2015 Såpass ja, stå på! Sendt søknad om godkjenning da? Nei, det blir utsatt en stund det gitt! Har invistert i både hus og båt nå! Flytter bort på nabo øya, så er avhengig av båt til å komme meg på jobb
Reset Skrevet November 29, 2015 Forfatter Skrevet November 29, 2015 Lenge siden sist update, grunnet en del oppussing hjemme i huset her kommer vertfall det som har skjedd. Par bilder av M3`en med ferdig oppsett med felger / senk Her ett fra rudskogen på E30meet Så over til turbo bilen Modifisert mellomaksling, opprinnelig en org E30M3 aksling som var forlenget, jeg fikk kappet den ned til opprinnelig lengde igjenn Dreiet M20 svinghjul for bruka av Sachs Racing clutch Maxxecu under kobling Fjernet gamle chromeringer i speedometer, noe jeg ikke synes var så fint Ellers så legger jeg ved en del bilder fra grenrør, downpipe laging osv Freakshow reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå