Reset Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Skrevet Desember 22, 2012 3000kr. Betalte ett par 200 lapper mindre for 5 liter med, ferdi levert
Joachim_M5 Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 D va no tullete bellig! Arnty reagerte på dette 1
Reset Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Har lenge tenkt å gjøre noemed ledningenetil målerne mine som var lagt opp litt her og der i motor rommet! Samt at oljetemp måleren ikke var tilkoblet Så når jeg var ute med innsug, så bestemte jeg meg for å legge opp på nytt.! Men siden forige innlegg var om lakkering av innsuget, så skal jeg gjøre meg ferdig med bilder å info angående det. Vart langt fra fornøyd med resultatet av lakkeringen men siden det var bedre enn tiligere så er jeg fornøyd, får evt se an til neste sesong Ferdig lakkert, i deler! Holder på å montere. Lånte verksted på jobb! Monterte selvfølgelig med ny oring, nytt ///M emblem, nye skruer å gummioppheng osv. =) Ganske greit med høydejusterbar arbeidsbenk Innsuget ferdig montert (syl 1-4 og 5-6 samt spjeld etc.) Innsuget montert på motor. Kontakt til oljetemp måler Ferdig ledningsnett, surret inn med tjærebånd, likt som orginalt ledningsnett Ferdig oppkoblet og vellfungerende! Kan også legge ved at jeg skal bytte ut målerne til Autometer sin Pro Comp serie Monterte også nye blinklys i frontfangeren når jeg holdt på Nye (brukte) fra koed: Av med fanger for å montere nye Frem med multimeteret for å finne frem ledningene til blinklysa! Fikk det til etterhvert, men er glad jeg ikke er elektriker.. hehe
Reset Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 skal du ha buret? Jepp, bilen gjøres orginal grunnet eu godkjenning
Reset Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Liten update, byttet for noen dager siden ifra 2 stk 8" vifter til 1 stk 16" vifte. Denne kjøpte jeg hos Gotsmoked.no Håper denne gir litt bedre kjøling ved kjøring i lav fart/køkjøring. Slet litt med varmt kjølevann ved innkjøring til banen, da dette gikk litt sakte grunnet betaling inn mot depoet.
Reset Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Skyter inn med en liten update idag og jeg, bare for å holde tråden igang! Sjekka posten når jeg kom hjem fra jobb, der lå det en hentelapp! Rett på posten i en forrykende fart! Pakke fra O`store Utland. Der låg det noe så spennende som ett luft filter! Har lenge ønsket å bytte ut det som sto i med ett skikkelig KN filter! Bestilte på mål, målt med tommestokk i 10 minus for noen uker siden! Tok meg litt bedre tid til å måle litt senere når det ikke var fullt så kaldt, vart redd det jeg hadde bestilt ble litt i det største laget! Men la gå tenkte jeg, å bynte å vri å vende på dette filteret for å prøve å knote det nedi. Måtte til slutt kappe av litt på flensen på filteret, samt på slange mellom innsug å LMM. Gikk til slutt nedi med litt makt! Nye filteret er litt større enn det som var der! hehe Skal vertfall få pustet lettere denne sommeren! Par kjappe bilder fra under huven nå, bynner og bli litt fornøyd selv. Se bort ifra alt støvet og dritten etter diverse skruing etc. Bestilte meg også wheelstuds fra Vorshlag! 90mm Kommer nokk til å legge ut bilder når disse er montert også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå